Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
bestilte tilbud fra flere leverandører, og Fortum ringer. Litt pushy selger - lar meg ikke fullføre setningen før hun begynner neste. greit nok. tilbyr meg så bra tilbud og 3 måneder gratis prøveperiode etc. jeg spør om å få tilbud på papir/mail - det kan de ikke gjøre, men det hun foreslo, var at jeg skulle bare akseptere det de kom med, og så kunne jeg bytte til noen andre om jeg ikke var fornøyd. Hvilket firma sender ikke tilbud til potensielle kunder????
De første regningene jeg fikk var med purregebyr og videre sendt til et inkassobyrå. Ringte de og sa ifra. De hadde ingen feil. Mange telefoner for å ordne opp. Har sakt opp nå. Mitt råd er styr unna disse er ikke helt på nett 😡😡
Har hatt fortum i ca 1 år og betalt det eg følte var en høy Fastpris. Da eg bestemte meg for å bytte strømselskap fekk eg plutselig en regning på over 4000 kroner. I tillegg til dette så får eg 2 eller flere telefoner fra fortum hver bidige dag.
Det hele startet da de byttet strømleverandør for meg UTEN TILLATELSE, INKL. ALLE MULIGE EKSTRAKOSTNADER. Skulle få motta ulike tilbud etter prøveperiode. Fikk først de én uke etter at de hadde bestemt seg for å ta saken ut av mine hender totalt! Fy. Skam dere. Hør på hva kundene faktisk sier på telefonen, og responder BEDRE på epost etter at dere har fasilitert en slik skitsituasjon. Har bare gitt meg jobb og hodepine å måtte ordne opp i dette etter dere.
Prøvde å starte et abonnement med dem og fortalte dem at jeg ville kontakte dem når jeg har informasjonen jeg trenger fra utleieren. Snakket med noen på telefonen og snakket med noen på e-post og fortalte dem dette. Nå ringer de meg minst 3 ganger om dagen og sender meg mange meldinger. Jeg føler at jeg blir jaget og er veldig ukomfortabel. tenker å velge et annet selskap på grunn av dette.
Ble prakket på en måneds testperiode av en selger jeg ikke kunne bli kvitt, hvor jeg ble fortalt at jeg hadde angrerett på 14 dager. Sendte inn angrerettsskjema i posten, men de overførte meg til Fortum uansett. Muligens et ok strømfirma sånn generelt, men med slik forretningsskikk så er det ikke noe for meg.
Useriøs og elendig kundebehandling. Selger holder ikke avtaler Rot med faktura. Ikke lydhør for egne feil og ikke løsningsorientert. Styr unna for alt i verden. Måtte de gå konkurs slik at ikke flere blir lurt.