Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringte pga 2 fakturaer i november og snakket med en kundebehandler som prøvde å forklare hvorfor men jeg skjønte ikke hans forklaring så jeg bare betaler men dette virker veldig negativt for meg 🙁
Hei Lillian, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke forsto forklaringen du fikk. Vi sender èn faktura per måned, så gjerne kontakt oss direkte om du ønsker en ny forklaring. Om du ønsker en ny gjennomgang av saken kan du kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fast pris er supert men kunne få litt mer oversikt over overskudd vi har til gode.jeg vil anbefale den type avtale
Hei Sissel, tusen takk for fin tilbakemelding. Din saldo skal være informert på faktura og i appen/ Min Side. Gjerne kontakt oss direkte om du ønsker veiledning på hvor dette står. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var kunde her tidligere en gang og ble da lovet billigere strøm da det var mulig med vind kraft og sol energi. Det ble det ikke så lenge jeg var kunde.
Hei Hermod, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd. Gjerne kontakt oss direkte om du ønsker en gjennomgang av din avtale of forbruk. Da kan vi se på saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget brukervennlig app, men påslag er 3,9 øre/kWh + 49 kr/mnd
Hei Ole, det er hyggelig å høre appen er brukervennlig. Gjerne kontakt vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 21494949- da kan vi undersøke hvilken avtale som passer best for dine behov:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Grei forklaring for en pensjonert gamling som ikke er god på det digitale
Hei Kjell, det er veldig fint å høre du fikk god hjelp fra vårt kundesenter. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vi ønsker å hjelpe alle våre kunder, uansett utfordringer. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ikke dyktig nok kundeservice kunne vært bedre bli flinkere på informasjon til kunden.
Hei Camilla, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke fikk god nok informasjon i kontakt med vår kundeservice. Vårt mål er alltid å tilby våre kunder den beste mulige servicen og veiledning. Det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vi vil følge opp internt for å sikre at alle våre kunderågivere har den nødvendige opplæringen og kompetansen til å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg skulle ønske å ha en fast pris, det er mange i område har det. Det er alltid rask og hyggelig. betjening og god dialog md fortum for å løse saken. Absolut anbefales.
Hei Lena, tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med betjeningen du har fått hos oss. Det gleder oss å høre at du ønsker å anbefale oss videre til andre. Vi selger spotprisavtaler da dette er anbefalt fra forbrukerrådet, og derfor tilbyr vi dessverre ikke fastprisavtaler hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm