Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har kun hatt GNB Energy 2 mnd men så langt fungerer dette greit og ingen prisendring etter kampanje måned. Gjenstår nå å se.
Hei Strømløs Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du også er en fornøyd kunde hos oss :) Om du er usikker på avtalen etter kampanje tiden er over, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi har flere avtaler hos oss som du kan teste ut. Ønsker deg en god jul. Mvh GNP energy
Fikk lovnad om pristak, ble 20-30 øre dyrere pr kW, ift spotpris. Forvatningsprisavtale uten at det blir oppgitt påslag pr kW. Svimlende sum å betale ved å gå ut av kontrakt. Banditter..
Hei Geir, Så leit å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og vi er opptatt av finne ut av dette med deg . Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :) Mvh GNP energy
Dette er «rosinen i pølsa».... Etter å ha vært kunde i 1 mnd, og 2 dager før ett bytte tilbake til Tibber er ett faktum, så får jeg en kunde tilfredshet undersøkelse... Dett vitner for meg om ett selskap som ikke har styr på sine CRM systemer... Taust etter at jeg byttet til de som leverandør - nei, dette er ikke slik jeg liker det...
Hei Jan H. F Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det som ingen dialog til deg som kunde. Vi får ofte gode tilbakemeldinger hvor kundene våre synes vi er dyktig med vår oppfølgning. Noen ganger kan vi få beskjed litt sent om en kunde velger å gå ut av avtalen sin. Vi beklager hvis det har glippet her hos deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med ny oppfølgning på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy
Opplever dette firmaet som utrolig useriøst, og med ekstremt pågående markedsføring. Opplevde å få utallige SMS om å takke ja til tilbud, og mange telefonoppringninger. Takket nei til tilbudet, men selger vil ikke akseptere dette. Får fortsatt SMS, Mail og telefon. Mitt tips er å legge på med en gang når dette firmaet ringer! Forferdelig firma, kommer aldri til å bli kunde her.
Hei Anonym Takk for tilbakemelding, veldig synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du opplevede det som ekstremt pågående av selger. Vi anbefaler gjerne at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så får vi sjekket opp i dette. Dette vil hjelpe oss. Ønsker deg en riktig fin jul :-) Mvh oss i GNP Energy
Har ikke noe å utsette på GNP Energy Group. Leverer til forventning, oversiktlige sider.
Hei Rune M Takk for din hyggelige tilbakemelding :) Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd og at det leveres til forventning. Det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ønsker deg en god førjulstid. Vennlig hilsen oss i GNP Energy
Usikker på om jeg får den beste prisen til enhver tid.
Hei Svein K Takk for din tilbakemelding. Synd at det ble litt rot for deg i starten og godt at det har blitt rettet opp :) Alle kan gjøre litt feil. Om du er usikker på prisen din ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi hjelper deg gjerne og har flere avtaler hos oss som du kan prøve ut. Det er forskjellig fra kunde til kunde hva dem ønsker til sitt forbruk. Ønsker den topp dag. Mvh GNP energy
Bra strømleverandør som konkurrerer med markedet👍 trenger bli bedre på fakturering og tilbakemelding.
Hei Ayaz, Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre for våre kunder og flott at du også synes at vi konkurrerer i markedet :) Gjerne kom med en tilbakemelding til oss ang fakturering. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] hva du ønsker, vi vil gjerne hjelpe :-) Ønsker deg en riktig fin førjulstid. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy!
Kunne ønske en app som gjør alt mere oversiktlig med forbruk og kostnader
Hei Tone, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre for våre kunder og dette er et veldig godt innspill som vi allerede har begynt å se på. Foreløpig er det Min Side på www.gnp.energy som kan brukes eller selvfølgelig vår kundeservice på telefon 216510000, Chat, Messenger eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en riktig fin førjulstid. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy!
Fint forhold, regningen er informativ og oversiktelige.
Hei Trine S Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Så flott at du også synes at fakturaene er oversiktlige med god informasjon. God Jul til deg og ta gjerne kontakt med oss når du måtte ønske :) Mvh oss i GNP Energy
Billig bra og veldig tilfredsstillende kundeservice 😊
Hei Trine, Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne :-) Ønsker deg en fin førjulstid. Mvh oss i GNP Energy!
GNP sender info om faktura, som gir forutsigbarhet.
Hei Mette Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi er så glad for at du også er fornøyd med avtalen med informasjon om faktura og forutsigbarhet. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000 eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg riktig fin jul. Mvh GNP energy
Beste strømleverandør når du bruker strøm til innen avtalt pakke.
Hei Lakhwinderbir S Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne :) Ønsker deg en fin dag og god jul :-) Mvh oss i GNP Energy
Dette er svindel fra ende til annen, ikke mulig å bytte på et år til en annen energi leverandør. Vær trygg på at jeg bytter på dagen når året er omme.
Hei Jon Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder...leit å se at du ikke er det. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå når en bestiller avtaler/ produkt. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Så ser vi på ditt kundeforhold sammen. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og ønsker deg en god jul. Mvh GNP energy
Har veldig dårlig erfaring med GNP, de spiller på lokketilbud deretter er det lange bindingstiden med En ekstremt høy strømpris og bruddgebyr som også er veldig høyt. På den avtalen jeg ble lurt med på var det 150 kr per måned. Anbefaler ingen og prøve ut GNP!!!
Hei Aleksander K Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du er det. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin jul :-) Mvh oss i GNP Energy
Valgte produktet "Marked Online" som kom best ut i en prissammenligning. Bare to mnd. etter får jeg en e-post om at prisen justeres opp. Da går jeg altså fra -10,50 øre på spotpris til +8,875 øre, noe som er en forskjell på 19.375 øre! Denne "nye" prisen som jeg fikk gjelder ikke om du kjøper samme produkt "Marked Online" i dag: neida, da får du den til -18,50 øre i påslag. VÆR FORBEREDT PÅ AT DE SETTER PRISEN OPP ETTER KORT TID. Dette er lureri og bare lokkepriser. En useriøs aktør som jeg ikke vil ha noe med å gjøre fremover. Har nå lært og byttet til en mer seriøs aktør enn GNP Energy. Jeg har selvsagt rettet en henvendelse til selskapet, men de har ikke tatt seg bry med å svare.
Hei Trond. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kommer ikke inn for å angre avtale, siden virker ikke. Får ikke svar på tlf. Ringer først tilbake etter å ha sendt mail. Da er det trusler om gebyrer. Useriøst møkka selskap. Styr unna.
Hei Egil Takk for din tilbakemelding. Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist etter signering. Om du har sendt angringen din innen fristen på mail, sms eller tlf, så vil det selvfølgelig ikke bli gebyr for deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy