Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strømselger som er totalt useriøs. Svindelforsøk: Jeg hadde allerede avvist tilbudet, men i dag ringte de og la det fram som at jeg "hadde glemt" å svare ja på sms med tilbudet som jeg hadde avtalt med hans kollega. Nekter å lytte: Jeg sa x antall ganger at jeg ikke var interessert med mindre de kom med et tilbud uten bindingstid, men selger nektet å høre og fortsatte på sitt. Måtte bare legge på til sist. Han tok virkelig ikke et nei for et nei, og det fra noen som ikke er redd for å si nei. Beste råd: aldri ta telefoner fra GNP selger! Er du litt svak eller uoppmerksom her, blir du lurt inn i en dårlig avtale.
Hei S Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, da er det lettere å se hvem som har vært i kontakt med deg, slik at vi kan ta dette videre i systemet. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ ) Ønsker deg en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Mvh oss i GNP Energy
God oppfølging og gode tilbud. Kvaliteten på strømmen er utmerket.
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen din. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble oppringt og lovet gull og mer til. Fikk første regninga, den var på 12 dagers forbruk. Den var Kr. 2057.06. Da var nettleia i den summen. De nevnte ikke noe om 12 mnd. binding i telefonen. Vedkommende som ringte meg sa det var bare og svare ja på SMS som de sendte meg så ordnet de resten. Jeg ringte samme dag som regninga kom, nei jeg hadde bundet meg for 12 mnd så det kunne de ikke gjøre noe med. Nå trenger jeg hjelp for å komme vekk fra dette selskapet. Hvorfor sier de ikke ifra i telefon at det er bindingstid?? Føler jeg er blitt lurt, er snart 76 år gammel og er kanskje lett å lure.
Hei Arvid Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker å hjelpe for å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Gode priser og fin oppfølging! Kan anbefales til andre.
Hei Shakenkingpin. Takk for tilbakemeldingen din, vi blir så glad at du også er fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker den topp dag. Mvh GNP energy
Ein seljar frå GNP energi ringte meg opp og solgte meg ein garantistraumavtale som i fylgje honom ville vere veldig lønsam for meg. Eg stilte fleire kritiske spørsmål, og han forsikra meg kvar gong om at denne avtalen ville vere betre og billegare enn den eg hadde hjå ein konkurrent. Det viste seg etterpå at både faste avgifter og straumpris hjå GNP var betydeleg dyrare enn min forrige leverandør. Då eg ville attende var det gått 16 dagar sidan eg var kontakta av GNP’s seljar, men eg hadde berre fått levert straum frå dei i to dagar. Angreretten var i fylgje dei ute og eg må betale eit bruddgebyr på 150kr per gjenstående månad (12 månader avtaletid).
Hei Kjetil S Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg har inngått en avtale som jeg nå innen fristen vil angre på, men finner ikke angrerettskjema på oppgitt nettsted. Jeg blir veldig bekymret for at de nå skal bruke det mot meg. Har varslet både på mail, sms og hær om at jeg angrer! Avtale inngått 25.oktober, i dag er det 4,november.
Hei Grete Takk for din melding. Om du har varslet både på mail og sms til oss er det helt riktig. Om du ønsker alikevell å være på den sikre siden, ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi vil finne deg raskt i systemet og kan hjelpe deg med det du måtte ønske. Håper du også vil teste oss en gang. Vi har mange avtaler hos oss med og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på :) Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag Mvh GNP energy
Forsøkte å bytte strømavtale men de byttet tilbake uten samtykke selv om jeg hadde hadde betalt bruddgebyr for å bryte avtalen..
Hei Steinar Takk for tilbakemeldingen din og leit å se at det ble slik for deg. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] med ditt kundenummer, så blir dette lettere å se hva som kan har skjedd. Vi hjelper deg gjerne. Ha en flott dag. :) Mvh GNP energy
Sender ut regning, som skulle vært betalt før du mottar regningen. Med trussel om renter ved for sen betaling. Det er vanskelig å betale regningen, før den er mottatt.
Hei May-Britt. Takk for din tilbakemelding din. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], med ditt kundenummer. Da er det lettere å se hva som kan ha skjedd. Dette finner vi ut av :) Ønsker deg en flott dag. Vennlig hilsen GNP Energy
Var lovd billigere strøm enn den eg hadde, men har fått dyrere strøm. 😡😡
Hei Silje Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din avtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Strøm kan forandre seg og vi ser ikke hva du har blitt lovet uten ditt kundenummer. Gjerne ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Ønsker deg en fin dag Mvh GNP energy
Jeg ble lurt i bindingstid på 3 år som heter Folkepakka Garanti 3 år. Deres konsuler ringte meg og sa at hvis jeg inngår avtale om bindingstid på 3 år så får jeg maks-pris garanti. Garantien fikk jeg men samtidig dagens strømpriser ble mye høyere. Og dette ble jeg ikke informert om.
Hei Sylwia N, Så leit å se at du ikke er fornøyd med din 3 års avtalen med maks-pris garanti. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Gjerne ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
SVINDEL. Selger kommer på døra en sen søndag og lover om strømpris som aldri ble holdt. Selgeren kunne flere språk og brukte felles språk som en smiskestraegi og lurte moren min på døren. Hun stolte på selgeren som sverget på lave priser, og naiviteten til mor tok over og sa ja til en avtale som hun ble fortalt vil vare så lenge man ønsket, uten bindingstid. Senere finner vi ut at alt var løgn, og gutten hadde lurt en eldre dame til å signere på et helt års avtale hos dem, men skyhøye priser. Kyniske og respektløse selgere. Om jeg kunne så hadde jeg betalt folk for å styre unna dem, slik at de gikk konkurs. Har ikke råd til det, men bruker stemmeretten til å advare.
Hei Kamela Takk for tilbakemelding, veldig synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Dette blir notert ned og vi vil finne en løsning sammen på dette. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Hadde bestilt et produkt uten bindingstid og fikk et mye bedre tilbud fra vår forrige leverandør. Så påstår de at det er bindingstid på dette produktet. Har ikke sett noe til det på kontrakt eller på hjemmesidene deres. Dette er et selskap ALLE bør unngå. Svindel fra ende til annen. Jeg kommer til å stå avtaleperioden ut i 6 mnd men da er det slutt. Jeg har ennå ikke fått greie på hvor stort dette påståtte gebyret er, ei heller har jeg fått forklart hvor det står i kontrakten. Jeg kommer til å gå tilbake til min tidligere leverandør hvis de ikke kommer opp med noe svar, har også tenkt å ta dette til forbrukerrådet og eller til retten. Sånn kan vi ikke ha det og disse har ikke noe i dette markedet å gjøre. Bare svindel hele greia så styr unna.
Hei Asbjørn L, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå der når en bestiller produkt. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Ikke inngå avtale med dette selskapet. De opplyser ikke om bindingstid og gebyr hvis vi bytter til annet selskap. GNP sa opp strømavtalen på boligen vår selv om det var tydelig presisert at bytte kun gjaldt fritidsboligen. Dårlig kundeservice og frekke selgere - styr unna. Vi har hatt mye arbeid og telefoner for å ordne opp etter GNP og vi ønsker ikke å ha mer med dette selskapet å gjøre. Har betalt gebyret og kommet oss bort fra GNP. GNP frarådes på det sterkeste!
Hei Jørn, Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kunder som har avtaletid får alltid informasjon om avtaletiden pr tlf, sms eller mail om de velger en annet selskap. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi kan gjerne se på ditt kundeforhold sammen av hva du har fått av informasjon og kanskje det står presisert i avtalen din ang boligen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Lurt inn i avtale av dørselger. Tre års binding og forskuddsvis betaling. Kundeservice nekter å innse at avtalen aldri skulle vært inngått. Ingen hjelp eller forståelse.
Hei Ole. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vanskligt att avsluta abonnemang, vanskligt at få kontakt, Dyrt elpris fastän de siger de er billige.
Hei Kentor, Så leit å se at du ikke er fornøyd med ditt abonnemang . Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Fikk en saftig faktura i dag, ikke lett og forstå. :-0 Men det ser da faktisk ut for at de skal ha en masse betalt på forskudd. Nei dette vil jeg ut av igjen.
Hei Jan E. K, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy