Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem. Jeg byttet hos dem og var svart fornøyd, så ville bytte tilbake. Da sa de at jeg må da betale 150kr hver måned hele året. Jeg vil aldri bytte igjen når jeg kommer tilbake til min tidligere leverandør. Takk.
Hei Maya Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slikt. Da har du helt sikkert avtaletid på avtalen din. Vi har avtaler med og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger på, se gjerne på hjemmesiden vårpå https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Meget bra fornøyd med GNP Energi Norge. Anbefales til alle
Hei Gunnar M. M Tusen takk for flott tilbakemelding. Så hyggelig å se at du også er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske. Vi hjelper deg gjerne med oppfølgning :) Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
De ringte min eldre far og lurte han trill rundt! Så sendte de ham sms der han skulle svare :JA. Da han så ikke gjorde det, så fortsatte de å sende ut samme sms OG å ringe å purre på at han MÅTTE svare JA på sms. Til slutt gjorde han det og vipps så hadde han bundet seg til en 12 mnd avtale som det kostet et saftig "gebyr" på flere tusen kr å si opp! Helt utrolig hvordan disse svindlerne får holde på! HOLD DERE LANGT UNNA! TRO IKKE PÅ NOE DE VERKEN DE SIER ELLER SKRIVER!!
Hei Tommy Takk for tilbakemelding og synd at din far opplevde det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi har flere avtaler med og uten avtaletid. Alle privat kunder får alltid 14 dagers angrefrist etter signering... om en ikke ønsker produktet alikevell. ( slik er det hos alle leverandører ) Alt skal stå i avtalen hos din far.. sms, e-post eller email. ( eller så kan en også ringe inn om en ikke ønsker avtalen alikevell til vår kundeservice. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd. Vi sammarbeider med eksterne selskaper på salg, kanskje han har vært i kontakt med disse med denne avtalen du beskriver over ? Ønsker deg en god dag, vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Jeg så Gnp Energy lå som billigste strømleverandør og ringte deres kundeservice og ville bestille den bestille strømavtalen jeg fant. Men den jeg pratet rådet meg til en annen avtale som har vist seg å være enda billigere.
Hei Maria T. A Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne :) Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har GNP Energys spot avtale på strøm fordi jeg ble fortalt at den det er en rimelig, enkel og grei strømavtale. Derfor bestemte jeg å prøve og har vært fornøyd frem til nå.
Hei Lilijan Tusen takk for din tilbakemelding, det var veldig hyggelig å lese. Vi er opptatt av å være en enkel, grei, forutsigbar og en vennlig strømleverandør. Det er bare å spre det glade budskapet til flere som du kjenner og ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en topp dag :) Hilsen oss i GNP Energy
Selskapet driver svært useriøst. Min kone ble lurt over på en strømavtale med opptil trippel strømpris og 12 mnd binding.
Hei Hansa Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du synes at din kone ble lurt. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennelig alle oss i GNP Energy
Jeg benytter meg av angreretten da jeg ikke vil bytte strømleverandør.
Hei Elin Takk for din melding. Helt i orden at du har benyttet deg av din angring. Alle privat-personer har 14 dagers angrerett om de ikke ønsker avtaler fra leverandører. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg fin dag :) Mvh GNP energy
Min gamle far blei lurt til dette gjennom en SMS med flotte lokketilbud. Først sender de ei regning som er skyhøy. Ikke så mye annet å gjøre enn å betale den. Så døde faren min, og mora mi sa opp avtalen. Da fikk vi ei ny regning for samme periode. Nå har jeg nettopp fått bruddgebyr på 1500 kroner. Hold dere unna!
Hei Ellen S. K. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik og innmari trist det som har skjedd med din far. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Ønsker deg en god dag Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Etter tilbudsperioden (3 mnd) ble strømprisen svært høy - langt over markedspris. Uoversiktelig fakturering med estimert forbruk og tilbakeført bruk.
Hei Torbjørn Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i systemet her. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en god jul og godt nyttår :) Mvh GNP energy
Litt for kort tid til å være sikker, men til nå har det stått til forventningene.
Hei Jostein K Takk for flott tilbakemelding fra deg. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning. Ha en topp dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk for november 2019 et påslag på over 25 øre per kwh, altså totalt nesten 80 øre per kwh. Har nå heldigvis byttet til et annet selskap, og håper for Guds skyld at alle andre som vurdere GNP holder seg langt unna dette selskapet. De lover gull og grønne skoger, men skrur opp prisen så fort de kan. Ifølge kundeservicen deres har de massevis av fornøyde kunder, men det har jeg vanskelig for å tro.. De sender også doble fakturaer, en på mail og en via Lindorff, sikkert i håp om at noen skal betale begge to...
Hei Christian Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt tidligere kunde nummer. Vi ser raskt hva slags avtale du hadde og hva du hadde blitt lovet. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
Vi angret ganske umiddelbart på tilbudet vi hadde fått over telefon. Da vi ga uttrykk for dette til GNP, fikk vi snarlig beskjed om dette ville bli svært kostbart for oss om vi trakk oss fra avtalen. Var aldri snakk om noe angrerettskjema eller lignende som GNP hevder i tidligere svar. Vi betaler ca. kr 1.50 per kw/t inkludert nettleie på siste strømregning. Svigers sin regning fra Norgesenergi viste ca. kr. 1,00 per kw/t inkludert nettleie. Gjett om vi føler oss lurt! Nå har vi heldigvis bare desember igjen av avtalen. Det blir garantert et bytte så snart avtaletiden er utløpt.
Hei Tore. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg. Ønsker deg en god jul og et godt nyttår Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Det er alt for komplisert/vanskelig å finne fram til min faktura på GNP Energy. Jeg har prøvd, men vet rett og slett ikke hvor eller hvordan jeg finner den.
Hei Inge B Takk for din tilbakemelding og synd at du synes det er komplisert å finne frem faktura. Faktura kan du finne på Min side, som ligger lett tilgjengelig øverst til høyre på vår hjemmeside: https://no.gnp.energy Om du ikke finner frem etter du har forsøkt dette, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg i systemet vårt og kan lettere hjelpe deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg :) Mvh GNP energy
De sender regninger lenge etter at forholdet har opphørt. De har i ingen kontroll. Ikke bruk gnp energi.
Hei Kjell S Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger fra og det er leit å se at det ble krøll for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg raskt i systemet vårt og kan fortere se hva som har skjedd. Vi ønsker gjerne å hjelpe. Ønsker deg en fin dag :) Mvh GNP energy
GNP krever dobbel betaling i forhold til avtalt pris!!! GNP krever også forskuddsbetaling !!! Er det tillatt ?
Hei Karl B. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har flere avtaler hos oss med og uten forskuddbetaling. Strømleverandører har forskudd på noen avtaler om strømforvaltere kjøper strøm fremover i tid for kunder sine. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet med hva slags avtale du har. Vi har mange fornøyde kunder, og vi er opptatt av å finne ut dette med deg. Ønsker deg en fin dag Mvh oss i GNP Energy
IKKE la deg overtale, det er ikke hva de lover... Det kommer ikke angrerettskjema, ergo bundet til 1 år eller betale brytningsgebyr. STYR UNNA!
Hei Mona Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke fikk det du forventet. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alt står skriftelig på hjemmesiden vår, pr post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy