Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er svindel fra ende til annen, ikke mulig å bytte på et år til en annen energi leverandør. Vær trygg på at jeg bytter på dagen når året er omme.
Hei Jon Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder...leit å se at du ikke er det. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå når en bestiller avtaler/ produkt. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Så ser vi på ditt kundeforhold sammen. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og ønsker deg en god jul. Mvh GNP energy
Har veldig dårlig erfaring med GNP, de spiller på lokketilbud deretter er det lange bindingstiden med En ekstremt høy strømpris og bruddgebyr som også er veldig høyt. På den avtalen jeg ble lurt med på var det 150 kr per måned. Anbefaler ingen og prøve ut GNP!!!
Hei Aleksander K Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du er det. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin jul :-) Mvh oss i GNP Energy
Valgte produktet "Marked Online" som kom best ut i en prissammenligning. Bare to mnd. etter får jeg en e-post om at prisen justeres opp. Da går jeg altså fra -10,50 øre på spotpris til +8,875 øre, noe som er en forskjell på 19.375 øre! Denne "nye" prisen som jeg fikk gjelder ikke om du kjøper samme produkt "Marked Online" i dag: neida, da får du den til -18,50 øre i påslag. VÆR FORBEREDT PÅ AT DE SETTER PRISEN OPP ETTER KORT TID. Dette er lureri og bare lokkepriser. En useriøs aktør som jeg ikke vil ha noe med å gjøre fremover. Har nå lært og byttet til en mer seriøs aktør enn GNP Energy. Jeg har selvsagt rettet en henvendelse til selskapet, men de har ikke tatt seg bry med å svare.
Hei Trond. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Kommer ikke inn for å angre avtale, siden virker ikke. Får ikke svar på tlf. Ringer først tilbake etter å ha sendt mail. Da er det trusler om gebyrer. Useriøst møkka selskap. Styr unna.
Hei Egil Takk for din tilbakemelding. Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist etter signering. Om du har sendt angringen din innen fristen på mail, sms eller tlf, så vil det selvfølgelig ikke bli gebyr for deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Strømselger som er totalt useriøs. Svindelforsøk: Jeg hadde allerede avvist tilbudet, men i dag ringte de og la det fram som at jeg "hadde glemt" å svare ja på sms med tilbudet som jeg hadde avtalt med hans kollega. Nekter å lytte: Jeg sa x antall ganger at jeg ikke var interessert med mindre de kom med et tilbud uten bindingstid, men selger nektet å høre og fortsatte på sitt. Måtte bare legge på til sist. Han tok virkelig ikke et nei for et nei, og det fra noen som ikke er redd for å si nei. Beste råd: aldri ta telefoner fra GNP selger! Er du litt svak eller uoppmerksom her, blir du lurt inn i en dårlig avtale.
Hei S Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, da er det lettere å se hvem som har vært i kontakt med deg, slik at vi kan ta dette videre i systemet. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ ) Ønsker deg en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Mvh oss i GNP Energy
God oppfølging og gode tilbud. Kvaliteten på strømmen er utmerket.
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen din. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble oppringt og lovet gull og mer til. Fikk første regninga, den var på 12 dagers forbruk. Den var Kr. 2057.06. Da var nettleia i den summen. De nevnte ikke noe om 12 mnd. binding i telefonen. Vedkommende som ringte meg sa det var bare og svare ja på SMS som de sendte meg så ordnet de resten. Jeg ringte samme dag som regninga kom, nei jeg hadde bundet meg for 12 mnd så det kunne de ikke gjøre noe med. Nå trenger jeg hjelp for å komme vekk fra dette selskapet. Hvorfor sier de ikke ifra i telefon at det er bindingstid?? Føler jeg er blitt lurt, er snart 76 år gammel og er kanskje lett å lure.
Hei Arvid Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker å hjelpe for å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy