Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisen skifter mer enn det vi snakket om. Ikke bra. Bytter snart. Skal ikke ha mer
Jeg har stort sett vert strømkunde med tilbudsavtaler og så langt fornøyd med det som har vert. men skal du oppnå lavere priser en spot og innkjøp må en jo bytte ofte noe som også blir et pes. Jeg kunne godt ha brukt lengre faste avtaler f. eks, 1/2 år
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Bestilt 12 mnd. Avtale til fast pris. Etter to mnd setter de opp prisen og sier er du ikke fornøyd bare å si opp avtalen.
Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. ( Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale) Ha en fin dag :)
Anbefaler ingen å tegne Fastpris avtale hos dere. Fastpris ironisk nok endrer seg etter hva dere ønsker selv. I tillegg ingen opplysninger om hvordan den beregnes ifht årsforbruk før etter man har tegnet avtale. La oss si du pusser opp huset og etterisolerer og installererer varmepumpe. Du må fortsatt betale forbruk etter tidligere historikk. I tillegg helt umulig å forstå fakturaene. Hva som er bra: Selve markedsføringen er bra så man har jo lyst på produktet.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Veldig gode priser, flinke å svare og ønsker å hjelpe. Dessverre blir ikke fakturaoversikt og fakturering bedre på tross av innsatsen.
Beste strømleverandører. Billig. Bra kundestøtte. Anbefaler til andre.
Da høsten kommer, ba dere meg å bytte min pakke til 399kr. Det er urettferdig fordi jeg bruker lite støm. Jeg betaler altfor mye penger.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Har fastpris avtale igjennom GNP, er svært godt fornøyd. Vi har fått redusert prisene våre betraktelig.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
+Fornøyd med fastpris avtalen. +God kundeservice --------------------------- -Litt rotete på regnskap (faktura) -Økning på pris
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De er glatte, og unngår behendig å svare på spørsmål om avtalen. Hevder den ble inngått på SMS en måned før de ringte og spurte om vi var interesserte. Viser frem SMS som vi aldri har mottatt, med angivelig svar. Pakket på avtalebruddgebyr. Styr unna! Vurderer sak!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Sparte oss mye penger i langsikt og holdt det dem lovte. Jeg er kjempe fornøyd. lenge leve gnp energy.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig fornøyd med fastpris avtalen. Da slipper jeg overraskelser og vet hva jeg betaler fra mnd til mnd. Veldig fornøyd!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Litt problem med den automatiske anledningen til leverandøren GE. Vi får beskjed om langt høyere forbruk enn det reelle! Vi har brukt rundt 17000 kr. Det er det reelle. Ikke 28800 som de har levert pga en feil!!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Anbefaler deg og ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00, så kan vi få undersøkt nærmere for deg. Ha en fin dag :)
Faktura på fastpris er uoversiktlig, er jo flere samme summer i minus og pluss m.m. Vanskelig å holde oversikt. Også synes jeg det var rart vi fikk en mail om at pakken går opp med 100 kr fra okt når vi har en fastpris og må binde oss i 12 mnd. Eller har jeg misforstått og dette gjelder nye kunder? Ellers rask svar på chat og gode hjemmesider!
Ringer å lover strøm til samme pris i et år så når eg går over til dei så auker dei priser. Skandale.
synd at GNP energi satt opp prisen på avtalen med 100,- kun 5 mnd inn i avtalen. Fra 299,- til 399,-