Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vær forsiktig med de, før de het Oslo kraft, nå er de GNPenergy. dessverre var jeg så dum og skrev kontrakten med de. Plutselig får jeg varsel fra de at må betale 30 000, forde hele året betalte for lite. men Eidsiva sier et det kan ikke stemme. det er langt å fortelle, men sikkert må ta advokat.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh GNP Energy
Har 3mnd fastprisavtale, den såkalte huspakka. Er inneforstått med at GNP kan legge på månedsprisen hvis forbruket overstiger fastsatte grense, men synes det er i overkant frekt å legge på prisen allerede på første faktura (forskuddsbetaling) før jeg faktisk har et forbruk hos GNP å vurdere ut fra. Jeg har videre hatt lavere strømforbruk siste halvår sammenlignet med samme periode i fjor.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det beregnes utifra ventet årsforbruk som vi får tilsendt av netteier, og du må gjerne ta kontakt dersom du har spørsmål til hvordan dette beregnes og vises på faktura. Du kan kontakte oss på [email protected] eller tlf 21650000. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy
Har prøvet dei fleste energiselskapet i mitt liv, dette er det beste eg har vert kunde i.
Hei Terje, Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Vi er opptatt av fornøyde kunder og skal være en vennlig, forutsigbar og enkel strømleverandør. Hilsen oss i GNP Energy
Minus for: - Varsel om prisøkning på produktet like etter avtaleinngåelse - Fullstendig uforståelige fakturaer Pluss for: - Hyggelig og ekspedit kundeservice.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Skulle det være noe du ikke er fornøyd med, vennligst ta kontakt på mail [email protected] - tlf 2165000 Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg vet ikke om det bare er innbilning, men det er som at strømmen fra GNP får lysene til å lyse kraftigere og ovnen til å varme sterkere.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
I think it’s a good deal for me at the moment. If there are no billing surprises later on. Then I will down with this.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Når man inngår en fastprisavtale med bindingstid, så skal denne prisen ligge fast i hele bindingstiden. Det gjør det ikke hos dette selskapet.
Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. (Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale). Ha en fin dag.
Ringte kundeservice om en feil de hadde gjort med kwt prisen min på fakturaen. Fikk svar innen 30 sekunder og jobben ble utført på den måten jeg ville ha det. Personen på andre enden av telefonen hjalp meg med engang og fikset problemet uten noe form for krangel eller diskusjon. Fikk anbefalingen om å bytte til GNP fra en venn. jeg må si at etter 4 måneder med GNP så har jeg hatt kun 1 klage og det var dette som de fikset på et blunk. Stolt av Kundeservicen og at GNP holder kunden i Sentrum.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Uriktige salgstriks, etter 6 måneder påstår de at jeg ikke har betalt for strøm, angivelig på grunn av "feil i meldingene med netteier". Selger påstod at kraftpris ville bli inkludert i faktura fra netteier, noe som selvsagt viste seg å ikke stemme. De bytter også navn støtt og stadig.. Beste råd er å styre unna!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Overfakturerer og kundeservice har dårlige svar på spørsmål. Hadde tegnet en avtale for 3 måneder med rabattert fastpris, men fikk gang på gang faktura for full pris uten rabatt.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Regninger kommer inn via Vips, som antas å være samme som avtalegiro. Det syntes ikke GNP og gjør derfor om avtalen fra 40øre Kwt til 68øre kwt uten varsel. Om de savnet noe fra meg hadde det vært meget enkelt å gi et varsel om det. Men de velger å lavære å heller overfakturere kunden. Ny strøm avtale signert i annet selskap.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Kundeservis uhøflige og prøver å lure kunden. Det blir også gjort forsøk på å gi kunden noe annet enn han har gjort avtale om. Slue avtaler som du må lese mer en nøye for å vite hva du har gjort avtale om. Dette er ikke selskapet for folk som ikke leser avtalen meget nøye og er veldig oppegående når det gjelder avtaler. Endrer prisen på inngåtte fastprisavtaler i bindingstiden.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Created faktura from air. Stop try to rip of costumers, and keep the deals that is on your home page, if you have a deal on 399, don’t send faktura for 2600!!!
Hi, Thank you for your feedback. We wish you satisfied customers and it is a search to hear that you are not. We recommend that you contact us by e-mail: [email protected] or phone 21 65 10 00, and we will provide you with a correct feedback based on your customer relationship with us. Have a nice day :-)
Styr unna! Ugyldig informasjon, signaturforfalskning og bindingstid på noe jeg ikke har akseptert. Ser at andre har samme og lignende opplevelser som strekker seg langt tilbake i tid. Vi burde gå til sak mot GNP Energy for å hindre at andre kommer i lignende situasjoner.
Hei, Takk for tilbakemelding. Anbefaler at du tar kontakt med oss på telefon 21 65 10 00, eller [email protected], så vi kan få sett nærmere på saken. Ha en fin dag.
Se klagen jeg har sendt om dette. Prisen økte før det var gått 3 måneder. Hvordan kan dette produktet kalles fastpris?
Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. ( Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale) Ha en fin dag :)
Strømregning har gått ned og kundeservice har gått opp etter jeg byttet til GNP Energy. Fortsetter det slik vil jeg være kunde i lang tid.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy