⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

De prøver å svindle

Omtale av  Ikke F. K

Vær forsiktig med de, før de het Oslo kraft, nå er de GNPenergy. dessverre var jeg så dum og skrev kontrakten med de. Plutselig får jeg varsel fra de at må betale 30 000, forde hele året betalte for lite. men Eidsiva sier et det kan ikke stemme. det er langt å fortelle, men sikkert må ta advokat.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:53

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh GNP Energy

Tilleggsforbruk blir lagt til allerede på første faktura

Omtale av  Anonym

Har 3mnd fastprisavtale, den såkalte huspakka. Er inneforstått med at GNP kan legge på månedsprisen hvis forbruket overstiger fastsatte grense, men synes det er i overkant frekt å legge på prisen allerede på første faktura (forskuddsbetaling) før jeg faktisk har et forbruk hos GNP å vurdere ut fra. Jeg har videre hatt lavere strømforbruk siste halvår sammenlignet med samme periode i fjor.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:52

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det beregnes utifra ventet årsforbruk som vi får tilsendt av netteier, og du må gjerne ta kontakt dersom du har spørsmål til hvordan dette beregnes og vises på faktura. Du kan kontakte oss på [email protected] eller tlf 21650000. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy

GNP Energy er veldig bra.

Omtale av  Terje G

Har prøvet dei fleste energiselskapet i mitt liv, dette er det beste eg har vert kunde i.

Svar fra Kilden Kraft
21.12.2018 11:18

Hei Terje, Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Vi er opptatt av fornøyde kunder og skal være en vennlig, forutsigbar og enkel strømleverandør. Hilsen oss i GNP Energy

Både godt og galt...

Omtale av  Irene

Minus for: - Varsel om prisøkning på produktet like etter avtaleinngåelse - Fullstendig uforståelige fakturaer Pluss for: - Hyggelig og ekspedit kundeservice.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:51

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Skulle det være noe du ikke er fornøyd med, vennligst ta kontakt på mail [email protected] - tlf 2165000 Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Magisk

Omtale av  Stian

Jeg vet ikke om det bare er innbilning, men det er som at strømmen fra GNP får lysene til å lyse kraftigere og ovnen til å varme sterkere.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:49

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

So far so good

Omtale av  Richmond

I think it’s a good deal for me at the moment. If there are no billing surprises later on. Then I will down with this.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:48

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Fastpris

Omtale av  Geir

Når man inngår en fastprisavtale med bindingstid, så skal denne prisen ligge fast i hele bindingstiden. Det gjør det ikke hos dette selskapet.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:47

Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. (Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale). Ha en fin dag.

Gjorde et riktig valg!

Omtale av  Sam S

Ringte kundeservice om en feil de hadde gjort med kwt prisen min på fakturaen. Fikk svar innen 30 sekunder og jobben ble utført på den måten jeg ville ha det. Personen på andre enden av telefonen hjalp meg med engang og fikset problemet uten noe form for krangel eller diskusjon. Fikk anbefalingen om å bytte til GNP fra en venn. jeg må si at etter 4 måneder med GNP så har jeg hatt kun 1 klage og det var dette som de fikset på et blunk. Stolt av Kundeservicen og at GNP holder kunden i Sentrum.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:45

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Minner meg mest om svindel

Omtale av  Kåre

Uriktige salgstriks, etter 6 måneder påstår de at jeg ikke har betalt for strøm, angivelig på grunn av "feil i meldingene med netteier". Selger påstod at kraftpris ville bli inkludert i faktura fra netteier, noe som selvsagt viste seg å ikke stemme. De bytter også navn støtt og stadig.. Beste råd er å styre unna!

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:42

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Overfakturerer og dårlig kundeopplevelse

Omtale av  Ns

Overfakturerer og kundeservice har dårlige svar på spørsmål. Hadde tegnet en avtale for 3 måneder med rabattert fastpris, men fikk gang på gang faktura for full pris uten rabatt.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:41

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ikke som avtalt!

Omtale av  Kaare

Regninger kommer inn via Vips, som antas å være samme som avtalegiro. Det syntes ikke GNP og gjør derfor om avtalen fra 40øre Kwt til 68øre kwt uten varsel. Om de savnet noe fra meg hadde det vært meget enkelt å gi et varsel om det. Men de velger å lavære å heller overfakturere kunden. Ny strøm avtale signert i annet selskap.

Svar fra Kilden Kraft
21.11.2018 19:39

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Holder ikke inngående fastprisavtale, prøver å få kunde til å si opp (dvs, tap av 1mnd. gratisstrøm)

Omtale av  Lasse

Kundeservis uhøflige og prøver å lure kunden. Det blir også gjort forsøk på å gi kunden noe annet enn han har gjort avtale om. Slue avtaler som du må lese mer en nøye for å vite hva du har gjort avtale om. Dette er ikke selskapet for folk som ikke leser avtalen meget nøye og er veldig oppegående når det gjelder avtaler. Endrer prisen på inngåtte fastprisavtaler i bindingstiden.

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:15

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)

Big mess!

Omtale av  Christoffer

Created faktura from air. Stop try to rip of costumers, and keep the deals that is on your home page, if you have a deal on 399, don’t send faktura for 2600!!!

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:14

Hi, Thank you for your feedback. We wish you satisfied customers and it is a search to hear that you are not. We recommend that you contact us by e-mail: [email protected] or phone 21 65 10 00, and we will provide you with a correct feedback based on your customer relationship with us. Have a nice day :-)

Svindel, jeg har blitt kunde uten samtykke

Omtale av  Joachim

Styr unna! Ugyldig informasjon, signaturforfalskning og bindingstid på noe jeg ikke har akseptert. Ser at andre har samme og lignende opplevelser som strekker seg langt tilbake i tid. Vi burde gå til sak mot GNP Energy for å hindre at andre kommer i lignende situasjoner.

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:14

Hei, Takk for tilbakemelding. Anbefaler at du tar kontakt med oss på telefon 21 65 10 00, eller [email protected], så vi kan få sett nærmere på saken. Ha en fin dag.

Misvisende reklamering av fastpris

Omtale av  Endre L

Se klagen jeg har sendt om dette. Prisen økte før det var gått 3 måneder. Hvordan kan dette produktet kalles fastpris?

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:14

Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. ( Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale) Ha en fin dag :)

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Imponerende

Omtale av  Kjetil N

Strømregning har gått ned og kundeservice har gått opp etter jeg byttet til GNP Energy. Fortsetter det slik vil jeg være kunde i lang tid.

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2018 20:14

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR