Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Anbefaler ingen å tegne Fastpris avtale hos dere. Fastpris ironisk nok endrer seg etter hva dere ønsker selv. I tillegg ingen opplysninger om hvordan den beregnes ifht årsforbruk før etter man har tegnet avtale. La oss si du pusser opp huset og etterisolerer og installererer varmepumpe. Du må fortsatt betale forbruk etter tidligere historikk. I tillegg helt umulig å forstå fakturaene. Hva som er bra: Selve markedsføringen er bra så man har jo lyst på produktet.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Veldig gode priser, flinke å svare og ønsker å hjelpe. Dessverre blir ikke fakturaoversikt og fakturering bedre på tross av innsatsen.
Beste strømleverandører. Billig. Bra kundestøtte. Anbefaler til andre.
Da høsten kommer, ba dere meg å bytte min pakke til 399kr. Det er urettferdig fordi jeg bruker lite støm. Jeg betaler altfor mye penger.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Har fastpris avtale igjennom GNP, er svært godt fornøyd. Vi har fått redusert prisene våre betraktelig.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
+Fornøyd med fastpris avtalen. +God kundeservice --------------------------- -Litt rotete på regnskap (faktura) -Økning på pris
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De er glatte, og unngår behendig å svare på spørsmål om avtalen. Hevder den ble inngått på SMS en måned før de ringte og spurte om vi var interesserte. Viser frem SMS som vi aldri har mottatt, med angivelig svar. Pakket på avtalebruddgebyr. Styr unna! Vurderer sak!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy