Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
På min faktura for september operere GNP med en pris på 90,50 øre pr kwh. Jeg sjekket gjennomsnittelig pris for september og den var 55,94 øre. Hvordan kan de da operere med en pris som er nesten det dobbelte. Det må vel være svindel?
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder, og det er leit å høre at du ikke er det. Strømprisene har dessverre vært veldig høye i det siste og er fortsatt høye til årstiden å være. Ta imidlertid kontakt med oss, så kan vi se på din avtale. Kanskje vil en fastprispakke, hvor du alltid vet hva du skal betale, være noe for deg? Mvh oss i GNP Energy
Jeg har vært kunde hos dere og er meget fornøyd. Derfor valgte jeg å være kunde etter flytting også.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Ble oppringt da jeg ville bytte til annen leverandør og fikk et bedre tilbud
- God pris ved innagng til avtale - Fikk betalingsutsettelse ved forspørsel - Oversiktilig og grei "min side" - Hadde litt for stor økning i pris utover abonnementet
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig enkelt system. Bra kampanjepris og flott service.
Min mor ble for en tid tilbake oppringt av et selskap som kaller seg elx. De jobbet med å presse prisene til alle strømselskap, sa de. Hun var dum nok til å takke ja til en bindende avtale på 1 år da hun ikke viste bedre. Viser seg i etterkant at ELX jobber kun med GNP energi. Strømregningen hennes har aldri vært høyere og sammenlignet med andre selskap ligger hun nå 15 øre over alle andre. Styr unna dette selskapet!!! Svindel fra ende til annen!
Veldig billig. Hatt trygghetspakken og er veldig fornøyd. Stabilt, billig og forutsigbar
De tar brytningsgebyr for at jeg sier opp en vare jeg aldri hadde bestilt hvis de hadde fortalt meg sannheten når jeg bestilte den!
Jeg møtte selger i Oslo som ville selge meg strømavtale med GNP Energy. Jeg sa at vi allerede hadde en god avtale så jeg var usikker på om jeg kunne spare så mye, men jeg godtok at jeg kunne få en epost med tilbudet slik at jeg kunne sammenlikne med nåværende avtale. Noen få timer senere mottok jeg en tekstmelding og epost der de takket for at jeg hadde valgt dem som nye strømleverandør. Jeg sendte inn angrerettsskjema så fort jeg så dette slik at jeg ikke skulle miste den svært gunstige strømavtalen jeg har inngåttt med et mer seriøst selskap. Det er ulovlig å selge tjenester uten å gi nok informasjon så jeg kommer også til å sende inn klage til forbrukerrådet angående denne praksisen. Om du møter selger fra GNP styr unna, i beste fall driver de med ulovlige salgsteknikker, i verste fall er dette ren svindel.
Savner et bedre grensesnitt for "Mine sider" hvor jeg til enhver tid kan se hvilken avtale som gjelder for meg og ikke minst hvilken pris denne avtalen har fortløpende. Vil også kunne bytte avtale på "Mine sider"
Privatkunder får en regning på forskudd i stedet for etterskudd. Jeg som driver et eiendomsselskap får på etterskudd. Dette er hverken svindel eller rot. Virker 100% - Har begrenset min strømregning til en max.pris og det er bare bra. Binding på 5 år - veldig greit fordi jeg nå har en fast maxpris og det er akkurat hva jeg ønsket. De som ikke kan gå for dette må selv ha en forkludret opplevelse av hva som er riktig og galt.
Jeg falt for en deal der andre måned i abonnementet var gratis. Det var en vintermåned, så det ble opprinnelig en ganske god deal, og jeg klarte å "prute" ned bindingstiden. Prisen per kWh har vært helt ok frem til sommeren. Ikke kjempebillig, men jeg har et lavt forbruk så jeg tenkte "pytt pytt". Men nå kom regningen for august. Strømprisen i august 2018 i Oslo var høy, men GNP sin "forvaltningspris" lå mer enn 35øre over markedspris/spotpris. Det er nesten 70% over, og en kilowattpris på 89,90, altså nesten én krone pr. kWh. Hvis det er slik GNP forvalter sine kunder med "forvaltningspriser", vil jeg anbefale alle å styre langt, langt unna.
Oversiktlig og greit 🙂 Greie avtaler, oversiktlig faktura rett i nettbanken
Jeg bytter ofte leverandør etter pris og valget har falt på GNP flere ganger.
Selgeren presenterte seg som Skagerak energi Har ikke benyttet oss av strøm fra dem men må likevel betale brytningsgebyr. De besvarer ikke mail og istedenfor sender de saken videre til inkasso "Lindorf" Så spørsmålet mitt er Hvilken lov er det som beskytter disse simple tyver
God kundeservice hvor slipper å vente lenge på svar. Egen logg inn min side med god oversikt over abonnement og fakturaer.... Flinke til og si ifra i god tid hvis kommer prisendringer på abonnementet... Jeg er kunde hos dere pga god pris, service og god oversikt over abonnementet på min side... Dere er en av få med egen logg in min side hvor kundene har full oversikt.... Noe Agva og telinet ikke har👍