Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde avtale om variabel kraftpris, men av en eller annen grunn, var det ikke gått i orden med efaktura og automatisk trekk i nettbanken. Jeg har vært kunde hos dette Selskapet i lengre tid, da het de Oslokraft og det var ved en endring av kundeforholde, noe hadde skjedd; Oslokraft skiftet navn til GNP Energy. Dette oppdaget jeg da jeg fikk en faktura med dobbel pris på kilowatten. Jeg ringte GNP Energy og fikk forklart grunnen;- at jeg hadde brutt avtalen - som var basert på lite administrasjon og derfor hevet de prisen. Jeg spurte om jeg ikke kunne ordne dette i ettertid da, men nei. Jeg sa at dette var urimelig, men det mente ikke vedkommende hos GNP Energy og da jeg sa at 'det blir jo enda mindre administrasjon for Dere om jeg slutter som kunde, så lød vedkommende nesten glad. Artig - et firma som åpent ønsker færre kunder. Så, jeg er så fornøyd med kundeservicen til GNP Energy at jeg helt greit betaler mer, for IKKE å være kunde der.
Hei, Det er leit å høre at vi ikke har innfridd dine forventninger. Vi tar gjerne en ekstra titt på denne saken, og ser på en god løsning for deg. Når det gjelder variabel avtale blir det sendt ut varsel om prisendring, så dette har ikke noe med vårt navnebytte å gjøre. Vårt nye navn henger sammen med at vi nå er en del av et nordisk selskap som leverer strøm til både Norge, Sverige, Finland og Danmark. Mvh oss i GNP Energy
Flott service, ikke noe problem. Jeg får min regning ikke noe problem. Synes det er flott med et selskap som utfordrer Fjordkraft etc
Hei Harriet, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag, og en riktig god sommer :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig gjenkjennende og helt enig med øvrige kommentarer. Svært lite troverdig opplevelse som kunde.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi kan ikke kommentere på ditt kundeforhold ift opplysningene dine her på bytt.no, men send oss gjerne en mail: [email protected], så skal vi se på dette. Mvh oss i GNP Energy
Ja dette er kloakk! Selger som er innpåsliten! Sier at jeg ikke gidder å bytte, men da han lerker om gratis strøm i en måned og garantert billigere avtale enn det jeg hadde, sa jeg dessverre okay!!! Det skulle jeg aldri ha gjort! 3 måneders binding! Med forskuddsbetaling, der du også får regningen 2 ganger, der første regning bare var ett estimat, deretter reelt forbruk på regning nr 2. De tok 76 øre pr kwh. I mars april noe som nesten er 100 prosent mer enn markedspris! Da jeg nesten begynte å le av det latterlige, og ville si opp, unnskyldte de seg om at jeg hadde 6 mnd binding! Og at prisene var høyere hos alle andre leverandører. Nei! Opplyste de om at vi i Norge har Internett i disse tider og enkelt ser at at de er 100-150% høyere enn nesten alle andre! Mente da at slik var det da det gjenspeilte innkjøpsprisen hos de.... Nei sa jeg da! Fortalte de selv om deres egne innkjøpspriser, og at det eneste dette gjenspeilte var avanse... Langt fra selgers lovnad. Da ble det stille i andre enden og den stakkars kundebehandleren begynte vel å forstå at hun jobbet i kloakken.
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd, da vi er opptatt av fornøyde kunder. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Pris stemmer ikke, forskudd betaling var ikke med i avtalen. Prisen er høyere enn avtalen. Bindingstid og ikke noe positivt.
Hei. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Fikk kontakt med en meget hyggelig dame som veiledet meg til en god avtale.
Hei Ole, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vært kunde i 6 mnd nå. Kunne ikke vært mer fornøyd! Så utrolig god kundeservice og all riktig informasjon på bordet. Et seriøst firma med mange gode avtaler som passet for folk flest. Anbefales på det sterkeste
Hei Leonora, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy