Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
"Folkepakka" er tidenes dyreste produkt. Med over 20 øre/kWh mer enn konkurrentene i vinter, har det blitt tidenes dyreste strømregninger. De opererer med lokketilbud, før det så virker som de stikker fingeren i luften for hvilken pris de skal ta for strømmen. Kundeservice har de heller ikke, og man får svært liten informasjon om hva som inngår i din avtale. Den er kun sendt på sms etter selgeren ringer deg, og ligger ikke tilgjengelig noe sted ellers. Anbefaler alle som føler seg truffet å klage selskapet inn til Elklagenemda.
Hei, Det er leit å høre at du er misfornøyd. Det har dessverre vært særdeles høye strømpriser den siste tiden. De høyeste på fem år. Dersom du ønsker mer forutsigbarhet på din avtale, så ta gjerne kontakt med oss for de gode fastprispakkene vi har. Vi kan selvfølgelig også sende deg oversikt / SMS på avtaleinngåelsen som er utført. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har ingen avtale med GNP energy. Det var Oslokraft som oversolgte en avtale. Jeg bytter til annen leverandør uansett hva det koster meg.
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Kontakt oss direkte på [email protected] så kan vi gi en tilbakemelding konkret på ditt kundeforhold hos oss. Når det gjelder navneendringen er dette som en del av vår nordiske selskaper og vi er nå GNP Energy både i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Mvh oss i GNP Energy
Elendig selskap!!! STYR UNNA. Jeg har hatt abonnement med "forvaltningspris", dvs. personlig oppfølging for å sikre lavest mulig strømpris. For dette måtte jeg betale et ekstra påslag for "jobben". Aldri har forvaltningsprisen vært i nærheten av spotprisen, og i tillegg har jeg betalt ekstra for "forvaltningsjobben". Dette er svindel. Meldt til Elklagenemda.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter inngått avtale om Folkepakka, som skulle være så fint, lav pris og attraktivt i markedet opplever vi nå ca ett år etter at prisen deres er så mye som 268 % over selskapets andre tilbud. Dem selv kaller nok dette naturlig endring, men jeg vil kalle dette svindel. GNP / Oslo Kraft er i alle fall ikke konsekvente eller en stabil og pålitelig leverandør.
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Som de andre strømleverandørene i markedet har vi også ulike produkter. Strømprisen har imidlertid vært særdeles høy i vinter dessverre. Den høyeste på fem år. Dersom du ønsker mer forutsigbarhet på din avtale kan du enkelt ta kontakt med oss på: [email protected] og vi kan gi deg et tilbud på Fastprispakke tilpasset ditt behov. Med ønske om en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble lovet billigere strøm av selger som ringte meg 🙄 Det viste seg at avtalen jeg hadde med et annet strøm selskap fra før var billigere 🙄 Lureri 😈😈😈
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Byttet strøm for tre måneder siden til GNP Eneryg. Fått lavere strømregning nå enn tidligere.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De går høyt ut og påberoper seg noe av landets beste når det gjelder kundeservice. Den siste kundebehandleren jeg snakket med for noen minutter siden brølte til meg i telefonen da jeg forklarte hvorfor jeg ikke godtok den siste fakturaen de sendte. Med priser på 75,5 øre pr. kilowatt. De kaller det Folkepakka pris. Og med liten skrift et sted i virvarret på siden deres står det at dersom du ikke oppretter e-Faktura før du får den første fakturaen, da er de i sin fulle rett til å ta 75,5 øre. Og hvis du er rask og oppretter e-faktura, så får du likevel 75,5 øre i pris. Du må ringe og klage og krangle for å få avtalt pris, som ofte i utgangspunktet er direkte tap for GNP. Men de henter seg inn ser det ut som med dobbeltakturering - fakturerer samme periode flere ganger, over flere fakturaer, slik at det blir vanskelig for forbrukerne å følge med i svingene. Det virker på meg som de lurer kundene trill rundt. Og det virker på meg som de prøver seg hele tiden med andre og høyere priser enn avtalt, for å se om det går. De satser kanskje på at et fåtall av kundene plukker fra hverandre fakturaene for å sjekke. De som oppdager forsøket på lureri, får utrolig dårlig behandling på kundeservice. Min totalvurdering etter ca 1 år med dette selskapet er at jeg opplever de som meget useriøse og lite troverdige. Det minner om svindel og bedrag.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy