Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarte dessverre ja på en sms fra GNP energy på billig strøm. Ønsket tilsendt en avtale samt angrerettskjema. Svaret jeg fikk, var at jeg hadde svart ja på sms og det var det. Ble aldri koplet opp mot GNP, men fikk i dag et "brytningsgebyr" på kr. 1650.- selv om SMSen viste et avtalebrudd på kr. 150.-. Hva det andre er, vet jeg ikke. Klagen min er sendt videre. Hold dere langt unna dette useriøse strømselskapet. Hilsen en sint oslo-dame.
Hei Jorunn Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse med billig strøm. Har aldri deltatt i noen konkurranse. Første gangen ba jeg de sende et tilbud på mail eller sms. Dette tilbudet fikk jeg aldri, men jeg fikk 5 sms med "svar ja for bestilling av strøm" måtte til slutt ringe inn og be de slutte og sende disse. Gangene etter dette har jeg bedt de om og slette meg fra listen, men ble senest idag ringt opp igjen. Jeg truet selgeren med anmeldelse og det kommer jeg til og gjøre også hvis ikke dette svindel møkket her fortsetter.
Hei Stig Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde dette. Vi sammarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Vi vil også si til deg at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Håper du kan ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Slik at vi kan finne ut av hvem som har kontaktet deg fra våre sammarbeidspartnere. Tusen takk som gir beskjed om dette. Med ønske om en flott dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Ble oppringt av selger som påstod jeg hadde vunnet konkurranse som ga rabatt hos strømleverandør. Det er løgn. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse. De prøver å få kunder til å bytte leverandør ved å smigre og lyge om konkurransen. IKKE svar på sms de sender deg! Styr langt unna.
Hei Tom S. S Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene våre (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår https://no.gnp.energy/) Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av hvem du var i kontakt med og hva som ble sagt: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Med ønske om en flott dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
GNP Energy bryter angrerettloven på flere punkter og lurer deg inn som kunde. Du får ikke mulighet til å angre deg da du ikke vet at du har blitt kunde før 2 uker etter telefonsalget, og da er angreretten gått ut. Hvis du da ikke ønsker å være kunde, sender de deg en faktura på 1650kr for "brutt avtale". Kundebehandlingen i ettertid er helt forferdelig, og jeg har aldri vært borti verre. Anbefaler på det sterkeste å holde lang avstand til dette firmaet. Ser at flere sier det samme her.
Hei Anonym Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Alle kunder ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Konkurransedyktige priser og rask kundeservice. Mangler timer, dager og månedsoversikt over Kwt ved forbukssiden.
Hei Erik Tusen takk for din fine tilbakemelding, om at du også synes vi har konkurransedyktige priser og rask kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] om du ønsker å finne ut av din oversikt på din side. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt når du måtte ønske ny oppfølgningfra oss. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Svindel, ble lurt trillrundt av selger. Lovnadene de gir om at de skal være billigst og gi den beste avtalen er det ikke hold i. Ble lurt og sa opp noe som har resultert i et brytningsgebyr. Har spurt om lydfil av samtalen, men har problemer med å få dette.
Hei Hugo K Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Kundene våre får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunder hos oss år etter år. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
De ringer og lurer deg til å bli med på en avtale du må tape på. Bytt leverandør så snart bindingsavtalen er over!
Hei Håkon L Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du mener. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har og alle får informasjon om avtalen. (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår ) Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en flott dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy