Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger som påstod jeg hadde vunnet konkurranse som ga rabatt hos strømleverandør. Det er løgn. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse. De prøver å få kunder til å bytte leverandør ved å smigre og lyge om konkurransen. IKKE svar på sms de sender deg! Styr langt unna.
Hei Tom S. S Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene våre (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår https://no.gnp.energy/) Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av hvem du var i kontakt med og hva som ble sagt: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Med ønske om en flott dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
GNP Energy bryter angrerettloven på flere punkter og lurer deg inn som kunde. Du får ikke mulighet til å angre deg da du ikke vet at du har blitt kunde før 2 uker etter telefonsalget, og da er angreretten gått ut. Hvis du da ikke ønsker å være kunde, sender de deg en faktura på 1650kr for "brutt avtale". Kundebehandlingen i ettertid er helt forferdelig, og jeg har aldri vært borti verre. Anbefaler på det sterkeste å holde lang avstand til dette firmaet. Ser at flere sier det samme her.
Hei Anonym Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Alle kunder ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Konkurransedyktige priser og rask kundeservice. Mangler timer, dager og månedsoversikt over Kwt ved forbukssiden.
Hei Erik Tusen takk for din fine tilbakemelding, om at du også synes vi har konkurransedyktige priser og rask kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] om du ønsker å finne ut av din oversikt på din side. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt når du måtte ønske ny oppfølgningfra oss. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Svindel, ble lurt trillrundt av selger. Lovnadene de gir om at de skal være billigst og gi den beste avtalen er det ikke hold i. Ble lurt og sa opp noe som har resultert i et brytningsgebyr. Har spurt om lydfil av samtalen, men har problemer med å få dette.
Hei Hugo K Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Kundene våre får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunder hos oss år etter år. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
De ringer og lurer deg til å bli med på en avtale du må tape på. Bytt leverandør så snart bindingsavtalen er over!
Hei Håkon L Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du mener. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har og alle får informasjon om avtalen. (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår ) Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en flott dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Stemmer ikke noe av det som ble lovt av selger. Og til slutt kommer de med en regning for brudd på kontrakt. Håper det blir flere som forstår at det faktisk finnes andre og mere seriøse leverandører.
Hei Jan I Takk for tilbakemeldingen din. Synd du at det ikke stemmer det selger har lovet deg. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg, fint om du tar kontakt på : [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en flott dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Avtalen om strømpris var at jeg skulle få strøm til laveste pris. Da jeg fikk regningen var prisen tre ganger så høy som de billigste på markedet. Jeg pleide å få en månedlig regning på ca. kr.1000- , men fikk nå en faktura på kr 4715-. På forespørsel fikk jeg opplyst at det ikke var de tre rimeligste, men blant de ti rimeligste og at jeg måtte betale for to måneders forskudd til samme skyhøye pris. Jeg ba da om umiddelbar opphold av kundeforhold. Da var beskjeden om at jeg måtte betale kr.150 pr mnd. for å bryte avtalen. For et år blir det 1800- kr. Nesten tre måneder etterpå hadde jeg ikke fått noe sluttoppgjør og måtte ringe for å be om det. Det var heller ingen spesifisert faktura, men bare en ferdig sum som det ikke ble forklart hvordan en hadde kommet fram til.
Hei Carl H. T Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din. Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvaltere strøm fremover i tid for deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Avtaler uten avtaletid har vi også. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy