Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God oppfølging og gode tilbud. Kvaliteten på strømmen er utmerket.
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen din. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble oppringt og lovet gull og mer til. Fikk første regninga, den var på 12 dagers forbruk. Den var Kr. 2057.06. Da var nettleia i den summen. De nevnte ikke noe om 12 mnd. binding i telefonen. Vedkommende som ringte meg sa det var bare og svare ja på SMS som de sendte meg så ordnet de resten. Jeg ringte samme dag som regninga kom, nei jeg hadde bundet meg for 12 mnd så det kunne de ikke gjøre noe med. Nå trenger jeg hjelp for å komme vekk fra dette selskapet. Hvorfor sier de ikke ifra i telefon at det er bindingstid?? Føler jeg er blitt lurt, er snart 76 år gammel og er kanskje lett å lure.
Hei Arvid Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker å hjelpe for å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Gode priser og fin oppfølging! Kan anbefales til andre.
Hei Shakenkingpin. Takk for tilbakemeldingen din, vi blir så glad at du også er fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker den topp dag. Mvh GNP energy
Ein seljar frå GNP energi ringte meg opp og solgte meg ein garantistraumavtale som i fylgje honom ville vere veldig lønsam for meg. Eg stilte fleire kritiske spørsmål, og han forsikra meg kvar gong om at denne avtalen ville vere betre og billegare enn den eg hadde hjå ein konkurrent. Det viste seg etterpå at både faste avgifter og straumpris hjå GNP var betydeleg dyrare enn min forrige leverandør. Då eg ville attende var det gått 16 dagar sidan eg var kontakta av GNP’s seljar, men eg hadde berre fått levert straum frå dei i to dagar. Angreretten var i fylgje dei ute og eg må betale eit bruddgebyr på 150kr per gjenstående månad (12 månader avtaletid).
Hei Kjetil S Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg har inngått en avtale som jeg nå innen fristen vil angre på, men finner ikke angrerettskjema på oppgitt nettsted. Jeg blir veldig bekymret for at de nå skal bruke det mot meg. Har varslet både på mail, sms og hær om at jeg angrer! Avtale inngått 25.oktober, i dag er det 4,november.
Hei Grete Takk for din melding. Om du har varslet både på mail og sms til oss er det helt riktig. Om du ønsker alikevell å være på den sikre siden, ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi vil finne deg raskt i systemet og kan hjelpe deg med det du måtte ønske. Håper du også vil teste oss en gang. Vi har mange avtaler hos oss med og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på :) Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag Mvh GNP energy
Forsøkte å bytte strømavtale men de byttet tilbake uten samtykke selv om jeg hadde hadde betalt bruddgebyr for å bryte avtalen..
Hei Steinar Takk for tilbakemeldingen din og leit å se at det ble slik for deg. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] med ditt kundenummer, så blir dette lettere å se hva som kan har skjedd. Vi hjelper deg gjerne. Ha en flott dag. :) Mvh GNP energy
Sender ut regning, som skulle vært betalt før du mottar regningen. Med trussel om renter ved for sen betaling. Det er vanskelig å betale regningen, før den er mottatt.
Hei May-Britt. Takk for din tilbakemelding din. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], med ditt kundenummer. Da er det lettere å se hva som kan ha skjedd. Dette finner vi ut av :) Ønsker deg en flott dag. Vennlig hilsen GNP Energy