⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no

God pris

Omtale av  Øyvind S

God oppfølging og gode tilbud. Kvaliteten på strømmen er utmerket.

Svar fra Kilden Kraft
18.11.2019 10:20

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen din. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en flott dag. Mvh oss i GNP Energy

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Et svindelselskap. Ble oppringt og lovet gull og mer til...

Omtale av  Arvid

Ble oppringt og lovet gull og mer til. Fikk første regninga, den var på 12 dagers forbruk. Den var Kr. 2057.06. Da var nettleia i den summen. De nevnte ikke noe om 12 mnd. binding i telefonen. Vedkommende som ringte meg sa det var bare og svare ja på SMS som de sendte meg så ordnet de resten. Jeg ringte samme dag som regninga kom, nei jeg hadde bundet meg for 12 mnd så det kunne de ikke gjøre noe med. Nå trenger jeg hjelp for å komme vekk fra dette selskapet. Hvorfor sier de ikke ifra i telefon at det er bindingstid?? Føler jeg er blitt lurt, er snart 76 år gammel og er kanskje lett å lure.

Svar fra Kilden Kraft
26.11.2019 09:52

Hei Arvid Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker å hjelpe for å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Hyggelig leverandør

Omtale av  Shakenkingpin

Gode priser og fin oppfølging! Kan anbefales til andre.

Svar fra Kilden Kraft
08.11.2019 14:29

Hei Shakenkingpin. Takk for tilbakemeldingen din, vi blir så glad at du også er fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker den topp dag. Mvh GNP energy

Uærleg seljar og uhyrlig bruddgebyr

Omtale av  Kjetil S

Ein seljar frå GNP energi ringte meg opp og solgte meg ein garantistraumavtale som i fylgje honom ville vere veldig lønsam for meg. Eg stilte fleire kritiske spørsmål, og han forsikra meg kvar gong om at denne avtalen ville vere betre og billegare enn den eg hadde hjå ein konkurrent. Det viste seg etterpå at både faste avgifter og straumpris hjå GNP var betydeleg dyrare enn min forrige leverandør. Då eg ville attende var det gått 16 dagar sidan eg var kontakta av GNP’s seljar, men eg hadde berre fått levert straum frå dei i to dagar. Angreretten var i fylgje dei ute og eg må betale eit bruddgebyr på 150kr per gjenstående månad (12 månader avtaletid).

Svar fra Kilden Kraft
08.11.2019 14:29

Hei Kjetil S Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Angrerett

Omtale av  Grete

Jeg har inngått en avtale som jeg nå innen fristen vil angre på, men finner ikke angrerettskjema på oppgitt nettsted. Jeg blir veldig bekymret for at de nå skal bruke det mot meg. Har varslet både på mail, sms og hær om at jeg angrer! Avtale inngått 25.oktober, i dag er det 4,november.

Svar fra Kilden Kraft
05.11.2019 11:17

Hei Grete Takk for din melding. Om du har varslet både på mail og sms til oss er det helt riktig. Om du ønsker alikevell å være på den sikre siden, ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi vil finne deg raskt i systemet og kan hjelpe deg med det du måtte ønske. Håper du også vil teste oss en gang. Vi har mange avtaler hos oss med og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på :) Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag Mvh GNP energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløst

Omtale av  Steinar

Forsøkte å bytte strømavtale men de byttet tilbake uten samtykke selv om jeg hadde hadde betalt bruddgebyr for å bryte avtalen..

Svar fra Kilden Kraft
04.11.2019 14:39

Hei Steinar Takk for tilbakemeldingen din og leit å se at det ble slik for deg. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] med ditt kundenummer, så blir dette lettere å se hva som kan har skjedd. Vi hjelper deg gjerne. Ha en flott dag. :) Mvh GNP energy

Useriøst selskap

Omtale av  May-Britt

Sender ut regning, som skulle vært betalt før du mottar regningen. Med trussel om renter ved for sen betaling. Det er vanskelig å betale regningen, før den er mottatt.

Svar fra Kilden Kraft
31.10.2019 12:03

Hei May-Britt. Takk for din tilbakemelding din. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], med ditt kundenummer. Da er det lettere å se hva som kan ha skjedd. Dette finner vi ut av :) Ønsker deg en flott dag. Vennlig hilsen GNP Energy

Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR