Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min far på 80 hadde plutselig blitt kunde hos dem. Han har ikke bestilt noe strøm fra GNP. De viser til en tekstmelding som min far ALDRI har sendt. Sjekket telefonen hans og ingen melding har vært sendt fra ham eller mottatt av ham. Så får han beskjed om at dette har blitt slettet, etter at han ga beskjed om at det er politianmeldt. Nå er de f#%n så frekk at de sender regning igjen med gebyr. Burde vært sperret inne de som driver med slik dritt. Det er ren svindel. Fatter ikke at det hele tatt er mulig å kunne holde på slik uten å bli straffeforfulgt. Men politianmeldelsen står fremdeles og det blir tatt kontakt med politiet igjen.
Hei Rune B Takk for tilbakemelding. Synd at din far opplevde det slikt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med dere og ta tak i dette. Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Svindel, fikk regning på 133,18øre/kw først, så skal de ordene opp i dette, ny regning for januar 74,63øre/kw. Teknisk feil får jeg som forklaring begge gangene.
Hei Georg Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Takk som ga oss beskjed. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. (Vi kan alle gjøre feil, hvis dette var tilfelle hos deg ) Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Ble oppringt av GNP og inngikk en avtale som ble solgt inn som meget god. Etter nesten 2 måneder med GNP betaler jeg flere hundre kroner mer enn hva jeg gjorde i desember 2019 når strømmen er dyr fra et annet selskap. Har nå gått tilbake til min gamle strømleverandør og får da SMS om brytningsgebyr. Dette ble aldri nevnt av selger og alt ble solgt inn meget lukrativt på alle måter. Jeg hadde aldri inngått avtale om jeg hadde blitt informert om brytningsgebyr.
Hei Hilde Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi kan lett finne deg i data-systemet hvilken avtale du sitter med. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
De bruker Lindorf som faktureringspartner og det kan være forvirrende, også ble jeg sendt litt rund omkring da jeg ringte men endte til slutt hos riktig person som løste det. Anbefaler dem å bruke ett annet byrå en lindorf som faktureringspartner da det vil forvirre folk å se det navnet på formidler.
Hei Jan E. K Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som litt forvirrende kommunikasjon. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller [email protected] , så ser vi på dette hva du mener. Takk for at syntes det var verdi for pengene å være kunde hos oss. Det setter vi pris på. Ta gjerne kontakt om du vil sammenligne avtaler i fremtiden. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble oppringt av en dame som påsto jeg hadde vært med i en konkurranse (noe jeg ikke har) og at jeg hadde «vunnet» to måneder med halv pris på strømregningen min. Hun spurte hvem jeg betalte til nå så hun kunne ringe dem og sørge for at jeg fikk premien min. Etter to måneder skulle de forvalte mitt strømabonnement så jeg aldri trengte å tenke på strømregningen igjen. Jeg hadde selvsagt ikke vunnet noe som helst, og telefonen hun skulle ta til min leverandør var for å iverksette flytting av strømavtalen til dem. Jeg fortalte damen nøyaktig hva jeg mente om slik fordekt salg og avsluttet samtalen. STYR UNNA!!!! De bruker ufine metoder for å kapre kunder.
Hei Stein Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og takk for informasjon. Mvh alle i GNP Energy
Telefonselger lover at man er videre i trekning om en Macbook hvis man tegner avtale om markedets billigste strømavtale som viser seg å være forvaltningsstrøm. Blir ikke på noe som helst tidspunkt opplyst om hva dette innebærer av økonomisk risiko utover at det garantert er den billigste strømmen til enhver tid. Når det viser seg at regningene blir dyrere jo billigere spotprisen blir får man trusler om bruddgebyr hvis man vil ut av abonnementet. Avtalen er brutt fra GNP sin side i det øyeblikk det overhodet ikke er samsvar mellom det produktet som er solgt og det som faktisk leveres. Innsalget er uetisk, om ikke ulovlig. Fakturaene er totalt uforståelige, man er lovet gratis strøm i måned 2 av abonnementet, men får allikevel en faktura med et kryptisk balanseregnestykke og en heftig Kw/H-regning. Ligg unna GNP, betal strømmen din til et strømselskap som ikke har som forretningskonsept å svindle folk.
Hei Vestfold01 Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Billig inngang, men om du ikke følger med, så blir det fort rådyrt. Har hus på 189 kvm. Siste var på 4500,- over 0,8 kroner kwt..
Hei Robert Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Takk som ga oss beskjed. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy