Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble først ringt opp og ble fortalt at jeg var 1 av 20 finalister i en konkurranse om en bodum kjøkkenmaskin. Og siden jeg da var blandt de 20 så var jeg sikret en såkalt "trøstepremie" der selger la det frem at de skulle gi meg rabatt på min nåværende strømpris ned til 19 øre per kwh i 2 mnd, uten at jeg da nødvendigvis trenger og bytte strømselskap. Det blir såvidt tydeligere utover samtalen at det er snakk om å bytte til GNP energy. Jeg leser erfaringer her inne og bestemmer meg fort for ikke å bytte. DERETTER ringer det en annen selger videreført av min kjæreste som var med i samme konkurranse. Jeg spør så fint om hun også var blandt finalistene i topp 20. Dette skjønte selgeren ingenting av, og avkreftet at det var noe som helst topp 20. men fortsetter med å tilby nøyaktig samme tilbud som tidligere selger tilbydde. Nemmelig 0.19 øre per kwh i 2 mnd. Passe oppgitt etter disse samtalene..
Hei Andreas T Takk for tilbakemelding, synd å lese det du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Jeg er lurt til dette selskapet som har 12 mnd bindingstid! Ser at prisen er mye høyere enn det jeg kunne fått fra andre selskaper.
Hei Kristin Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
De har ikke styring!!! Kom dere bort fra markedet. Skriver man for mye er d feil, finn ut av hvordan gjøre forbedringer selv!!!
Hei Margrete M Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplever dette. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller [email protected] , så ser vi på hva du mener og ønsker. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på av våre kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk dette gjerne på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Takk som ga beskjed, vi ønsker å finne ut av dette sammen med deg. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Min far på 80 hadde plutselig blitt kunde hos dem. Han har ikke bestilt noe strøm fra GNP. De viser til en tekstmelding som min far ALDRI har sendt. Sjekket telefonen hans og ingen melding har vært sendt fra ham eller mottatt av ham. Så får han beskjed om at dette har blitt slettet, etter at han ga beskjed om at det er politianmeldt. Nå er de f#%n så frekk at de sender regning igjen med gebyr. Burde vært sperret inne de som driver med slik dritt. Det er ren svindel. Fatter ikke at det hele tatt er mulig å kunne holde på slik uten å bli straffeforfulgt. Men politianmeldelsen står fremdeles og det blir tatt kontakt med politiet igjen.
Hei Rune B Takk for tilbakemelding. Synd at din far opplevde det slikt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med dere og ta tak i dette. Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Svindel, fikk regning på 133,18øre/kw først, så skal de ordene opp i dette, ny regning for januar 74,63øre/kw. Teknisk feil får jeg som forklaring begge gangene.
Hei Georg Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Takk som ga oss beskjed. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. (Vi kan alle gjøre feil, hvis dette var tilfelle hos deg ) Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Ble oppringt av GNP og inngikk en avtale som ble solgt inn som meget god. Etter nesten 2 måneder med GNP betaler jeg flere hundre kroner mer enn hva jeg gjorde i desember 2019 når strømmen er dyr fra et annet selskap. Har nå gått tilbake til min gamle strømleverandør og får da SMS om brytningsgebyr. Dette ble aldri nevnt av selger og alt ble solgt inn meget lukrativt på alle måter. Jeg hadde aldri inngått avtale om jeg hadde blitt informert om brytningsgebyr.
Hei Hilde Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi kan lett finne deg i data-systemet hvilken avtale du sitter med. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
De bruker Lindorf som faktureringspartner og det kan være forvirrende, også ble jeg sendt litt rund omkring da jeg ringte men endte til slutt hos riktig person som løste det. Anbefaler dem å bruke ett annet byrå en lindorf som faktureringspartner da det vil forvirre folk å se det navnet på formidler.
Hei Jan E. K Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som litt forvirrende kommunikasjon. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller [email protected] , så ser vi på dette hva du mener. Takk for at syntes det var verdi for pengene å være kunde hos oss. Det setter vi pris på. Ta gjerne kontakt om du vil sammenligne avtaler i fremtiden. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy