Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig inngang, men om du ikke følger med, så blir det fort rådyrt. Har hus på 189 kvm. Siste var på 4500,- over 0,8 kroner kwt..
Hei Robert Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Takk som ga oss beskjed. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Det firmaet må politianmeldes og stoppes snarest! Forbrukartilsynet har fått fleire klager frå forbrukarar og kraftleverandørar på ulovleg telefonsal frå GNP Energy Norge AS (GNP). Forbrukartilsynet har konkludert med at GNP Energy har gitt feilaktige og villeiande opplysningar til forbrukarane. Dette er ulovleg. https://www.forbrukertilsynet.no/villeiande-telefonsal-fra-gnp-energy-norge. Link til sak fra 2018. GNP holder fortsatt på med samme ulovligheter nå i 2020. Mine foreldre ble svindlet i da 24.02.2020 Hilsen Sint sønn
Hei Stein Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil finne foreldrene dine raskt i data-systemet, slik at vi ser hva som har blitt lovet. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, om saken deres ikke har blitt fikset opp i. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Når jeg skulle bytte til GNP var jeg kritisk fordi jeg har hørt så mye vondt om dem her, men dette stemmer overhodet ikke. Min opplevelse med GNP var utrolig bra. Jeg fikk en rådgiver på besøk som forklarte meg alt jeg trengte å vite for at bytte skulle gå bra. Han grad meg til og med sitt personlige telefonnummer slik at jeg alltids kan kontakte han hvis det skulle være noe. Fikk også den beste prisen mulig, med pristak slik at jeg aldri trenger å tenke på høye priser igjen.
Hei Thomas P Tusen takk for din nydelige tilbakemelding. Så fint at du synes vi er et flott selskap med nydelig service. Gjerne gi oss tilbakemelding på mail eller tlf hvem din rådgiver er. Slik at vi kan gi han/hun en oppmerksomhet ved den gode jobben. Tusen takk for at du valgte oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble lovet 2 mnd med halv pris på strømregning... har ikke skjedd. Bra pris på strøm... absolutt ikke skjedd. Betaler heller en brytningsgebyr på 1600kr enn å ha GNP energi som vår strømleverandør. Sikkert billigere i lengden (har bindingstid på ca 9 mnd igjen) og om ikke så vil jeg ikke at mine penger skal gå til så elendig selskap.
Hei Lh Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde dette. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne avtalen. Vi ser ikke hva du har blitt lovet uten et kunde nr. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
De har overført mitt abonnement uten å ha pratet med meg. Og nekter for å trekke tilbake faktura.
Hei Magnar Takk for tilbakemelding. Dette virker rart, ingen leverandører har lov å overføre abonnement uten varsling. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Kanskje du har vært i kontakt med disse ang avtalen? Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Gode strømforvaltere, hyggelig kundeservice og god avtale
Hei Dag Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så flott at du også er fornøyd med avtalen din og at du anbefaler oss. Din tilbakemelding bringes vidre her inne på kontoret :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
To måneder med billig strøm deretter lik de andre eller dyrere med 12 måneders binding 🤬
Hei Ottar Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde dette. Vi anbefaler at en tar kontakt etter kampanjetiden er over om en ikke er fornøyd med avtalen sin. Vi får ofte inn nye avtaler slik at kundene kan velge andre avtaler og sammenligne nye avtaler. Disse er uten avtaletid og med avtaletid. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy