Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når jeg skulle bytte til GNP var jeg kritisk fordi jeg har hørt så mye vondt om dem her, men dette stemmer overhodet ikke. Min opplevelse med GNP var utrolig bra. Jeg fikk en rådgiver på besøk som forklarte meg alt jeg trengte å vite for at bytte skulle gå bra. Han grad meg til og med sitt personlige telefonnummer slik at jeg alltids kan kontakte han hvis det skulle være noe. Fikk også den beste prisen mulig, med pristak slik at jeg aldri trenger å tenke på høye priser igjen.
Hei Thomas P Tusen takk for din nydelige tilbakemelding. Så fint at du synes vi er et flott selskap med nydelig service. Gjerne gi oss tilbakemelding på mail eller tlf hvem din rådgiver er. Slik at vi kan gi han/hun en oppmerksomhet ved den gode jobben. Tusen takk for at du valgte oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble lovet 2 mnd med halv pris på strømregning... har ikke skjedd. Bra pris på strøm... absolutt ikke skjedd. Betaler heller en brytningsgebyr på 1600kr enn å ha GNP energi som vår strømleverandør. Sikkert billigere i lengden (har bindingstid på ca 9 mnd igjen) og om ikke så vil jeg ikke at mine penger skal gå til så elendig selskap.
Hei Lh Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde dette. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne avtalen. Vi ser ikke hva du har blitt lovet uten et kunde nr. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
De har overført mitt abonnement uten å ha pratet med meg. Og nekter for å trekke tilbake faktura.
Hei Magnar Takk for tilbakemelding. Dette virker rart, ingen leverandører har lov å overføre abonnement uten varsling. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Kanskje du har vært i kontakt med disse ang avtalen? Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Gode strømforvaltere, hyggelig kundeservice og god avtale
Hei Dag Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så flott at du også er fornøyd med avtalen din og at du anbefaler oss. Din tilbakemelding bringes vidre her inne på kontoret :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
To måneder med billig strøm deretter lik de andre eller dyrere med 12 måneders binding 🤬
Hei Ottar Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde dette. Vi anbefaler at en tar kontakt etter kampanjetiden er over om en ikke er fornøyd med avtalen sin. Vi får ofte inn nye avtaler slik at kundene kan velge andre avtaler og sammenligne nye avtaler. Disse er uten avtaletid og med avtaletid. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble oppringt i dag av GNP Energy som sier: "Du er en av de heldige som er trukket ut av konkurransen om å vinne kr 10.000,-, ettersom du har svart på en kundeundersøkelse på nettet". Så fortsetter han "Er du interessert i å tjene penger på å spare masse penger ved å kjøpe strøm gjennom oss... bla bla bla osv." Jeg stiller en hel del spørsmål om hvorfor han ringer meg, hvorfor han kobler strømavtaler mot konkurransen jeg har besvart, hvorfor han fremstår pågående og snakker ekstremt fort og irritabel og hvordan han vet at jeg er trukket ut som en av de heldige til å kanskje vinne? I andre enden av telefonen blir stemmer svært svært irritabel på meget kort tid, med det resultat at selger slenger på rører, men først var veldig frekk med å svare på mine spørsmål. Hva er dette for noe? Mobilnummeret det ble ringt fra er (sensurert). Nummeret fører ikke frem til noe på 1881.no Styr unna denne mannen eller dette selskapet! For meg er slike telefoner helt utrolig frekt, en selger!! For et selskap må dette være en katastrofe? Hvem vil vel ha noe med dere å gjøre? Jeg skal fortelle alle jeg kjenner at GNP er noe du må holde deg langt unna. Jeg er også reservert mot reklame, så NEI TAKK til slike telefoner i fremtiden.
Hei Wiv Takk for tilbakemelding. Forstår at dette virket helt utrolig frekt om dette var tilfelle hos deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg og ta tak i dette. Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Skulle selge strøm fra GNP. Påsto jeg hadde vunnet en konkurranse (som for øvrig ikke har hatt trekning ennå). Jeg spurte hvilken konkurranse og fikk et dårlig svar. Fikk vite at jeg kunne få 2 mnd strømregning til halv pris. Jeg spurte hva hun definerte strømregning til å være. Det skulle hun komme tilbake til etter at jeg hadde gitt henne epostadresse. Jeg sa at det gjør jeg ikke før hun definerer hva hun legger i begrepet strømregning. Da sa hun bare "Herre Gud" og la på.
Hei Stig W Takk for tilbakemelding og synd at du fikk en lite tillitvekkende innsalgsmetode pr tlf. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg og ta tak i dette om dette var tilfelle. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy