Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde nylig overført abonnementet vårt til Tibber, og kun to dager etter at det ble gjeldende, fikk vi mail fra dem om at vi hadde sagt opp igjen?? Etter litt undersøkelse, viste det seg at GNP Energy uten vår viten eller vilje, hadde overført kundeforholdet til seg selv!! Vi var helt sjokkerte over denne måten å drive business på. De får nå betalt for to dager av vårt strømforbruk, bare ved å være frekk!! Jeg kan bare anbefale ALLE å holde seg LANGT unna et så useriøst firma!
Hei Tone O. M, Vi beklager så mye for at du har denne opplevelsen av oss som strømleverandør. GNP Energy har kjøpt opp Tinde Energi. Alle Tinde sine kunder har blitt informert om dette i et skriv som ble sendt ut. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice så kan vi forklare deg dette nærmere om det er ønskelig. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
GNP Energy har jeg opplevd at ett for dem og verden for øvrig så har de lojalt stått ved det pristilbudet de ga i juni 2021.å
Hei Haakon W, Tusen takk for din tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på! Ta kontakt med vår kundeservice ved spørsmål så hjelper vi deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Utførte mitt ærender tilfredsstillende, da overførte abonnement i mitt navn
Hei Haldis C. E, Så hyggelig å lese din tilbakemelding til oss. Vi setter så stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice ved spørsmål, så hjelper vi deg gjerne. Med ønske om en god dag. Mvh GNP Energy.
Til tross for at jeg ikke lenger får inneværende gunstige avtale var respons tid kort - saksbehandler var hyggelig og « spot on « på sak
Hei Hope, Takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Vi jobber hver dag for å forbedre vår kundeservice så vi er veldig takknemlig for din tilbakemelding. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Et firma son kun er ute etter å flå godtroende kunder. lite og ingen informasjon, bare dyre regninger. Styrunna om du kan. Burde vært anmeldt. Ingen anstendighet å spore der i gården. Jeg vil advare alle som blir kontaktet av Gnp. Anbefaler på det varmeste Klar kraft. Et pålitelig og oversiktelig firma.
Hei Gudrun, Så leit å høre at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på saken din og finne en løsning på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Uoversiktlige regninger og dyrt. Ved avsluttet kundeforhold gies kreditnota på beløp tilgode. Pengene kommer ikke selv etter flere e-poster til kundeservice. Dette selskapet bør man styre unna.
Hei Øystein, Vi beklager så mye for at du har hatt denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Vi setter pris på din tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har aldri hatt så høye strømutgifter eller vært utsatt for så mye løgn fra et strømselskap.
Hei Inger, Vi beklager om dette er din opplevelse av oss som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan se på saken din og få en oppklaring i dette. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.