Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvorfor skal en betale forskudd for en vare som en ikke vet forbruket av. Spesielt i disse tider hvor prisnivået er skyhøyt og bergningene gjøres ut fra et tidligere vesentlig lavere prisnivå. Kundebehandlingene er lik 0 Prvdflere gager å ringe, men istedet for å rykke frem i ders kø, rykker en lenger å lenger bakover. Til slutt gir en opp
Byttet strømleverandør til Tinde Energi i februar 2021 og ble uten noe slags informasjon "solgt" til GNP Energy i juni 2022. Sluttoppgjøret fra Tinde på ca. -7000 kom etterhvert inn på konto. Forskuddsbetalinger og stoulert forbruk hos Tinde Energi får bli til en annen gang, men det er irriterende nok! I midten av august 2022 byttet jeg til en tredje leverandør. Jeg fikk deretter sluttregning fra GNP Energy med bruddgebyr på 150 kr per dag for resten av august! Mener de at strømavtalen skal byttes nøyaktig ved midnatt den siste dagen i måneden? Jeg har klaget til GNP Energys kundeservice, og om det ikke fører frem er Elklagenemnda neste. Styr unna. De folka her er veldig glade i gratis penger.
Har veldig god erfaring med GNP energi, ikkke noe tull med at det dukker opp nye ting i fakturaen som det gjøres mange andre selskap , så absolutt å anbefale 👍
Håpløst firma ble overført fra Tinde i juni og pga en systemfeil fikk ikke melding før i august men ser jo på Google at det er bare svindel . Veldig useriøst når to svogere driver hvert sitt firma Tinde og Gnp og hiver kunder til hveandre Prøver å ringe dem men tar ikke telefonen bare sørgelig alt sammen
Fikk utmerket kundeservice. Hjelpsom, vennlig og løsningsorientert. Fikk forklart på en utmerket måte det jeg hadde spørsmål til. Reddet dagen 😀
Kontaktet gnp for spørsmål om mine høye fakturaer de siste mnd da jeg hadde vansker med å tolke de. Kom i prat med en hyggelig mann som forklarte slik at det ble mer forståelig. Endte opp med at han skulle ordne slik at jeg skulle faktureres for faktisk forbruk og ikke stipulert forskudd. Spent på neste faktura
Jeg er superfornøyd med GNP å fortsetter å bruke det. Skal også fortelle min venninne om å bytte. Sentralbordet er hyggelige og forklarer meg det jeg lurer på.