Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enten svarer de ikke på e-post henvendelser eller så mottar du svar i form av .dat filer som inneholder maskinkode som ikke kan leses. Har forsøkt å benytte chat'en på "min support" side på web siden deres men denne er stengt med kommentaren "ingen ledige rådgivere for øyeblikket" Jeg har forsøkt mange ganger til forskjellige tider og chat'en har aldri vært tilgjengelig.
Hei Ole Takk for din tilbakemelding. Synd du opplevde oss som dårlig på kundeservice. Vi får ofte gode tilbakemelding på at den er god. Chaten skal fungere, vi sjekker dette umiddelbart. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette ønsker vi å finne ut av sammen med deg og takk som valgte oss :) Kanskje vi finner ut av det med Chaten når du tar kontakt. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Ikke så mye erfaring, men bestillingen er gått bra ennå.
Hei Anders N Tusen takk for din tilbakemelding. Helt topp å se at du også synes det er Enkelt og bra hos oss. Ta gjerne kontakt med oss når du ønsker ny oppfølgning av feks nye avtaler eller andre spørmål. Du når oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Tusen takk for at du valgte oss :) Mvh GNP energy
Arrogant og nedlatende kundebehandler. Opptrer tidvis nærmest truende og uhøflig.
Hei Arild Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som dårlig. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år pga av kundeservice og avtaler. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] ( Hvis du ikke vil snakke i tlf ) eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer, så ser vi hvem, du har vært i kontakt med. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med utfordringen. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Jeg sendte angrerett 20 min etter jeg bestilte til dere, men tross av dette ser jeg dere nå har avsluttet mitt forhold på strøm som jeg hadde, dere sender meg mail som om jeg aldri har sagt opp før jeg startet osv! Her må dere få ryddet opp umiddelbart
Hei Selven Takk for din tilbakemelding. Her har det sannsynligvis skjedd en feil, om du har sendt din angring til oss. Selvfølgelig fikser vi opp i dette, fint om du tar kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da finner vi deg raskt i data-systemet og mye lettere å fikse utfordringen din og hva som har skjedd. Håper du vil teste oss ut en dag du også. Vi har flere avtaler inne hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på fra kunder. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en topp dag. Mvh GNP energy
Jeg ble dessverre fristet til å si JA på et telefonisk tilbud på strømleveranse fra GNP Energy. Ganske snart fikk jeg greie på at det var mye snusk og lureri med dette selskapet, så jeg valgte å gå tilbake til min gamle leverandør. Da krevde GNP ett års brytningsgebyr, noe jeg ikke hadde hørt noe om før, iallfall ikke i telefonsamtalen med selgeren. Etter litt fram og tilbake, kunne jeg finne at det var et "skjult" vedlegg til SMS-en fra GNP, som sa noe om bindingstid. I og med at det var bare noen få dager etter angrefristens utløp og at jeg følte meg lurt, bad jeg om å slippe med en måneds brytningstid, men jeg fikk faktura på et helt år på 1650,- kr. Jeg hadde på slutten av 2019 en virretid hvor jeg var innom 4 forskjellige strømleverandører, men ingen andre enn GNP påberopte seg bindingstid. Men det er vel på denne måten dette firmaet overlever? I.K.
Hei Ivar K Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse som du ble oppringt av. Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg. Alle våre kunder skal få et velkomstbrev, sms eller email ( også om det er avtaletid ) Om du ikke har fått noe av dette anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Håper du en dag vil teste oss ut. Kanskje du også vil like oppfølgningen av avtaler vi får inn. Mvh alle i GNP Energy
Uforståelige fakturaer. Inkassokrav. Ingen svar fra kundeservice. I sum mye dyrere og enn noen annen leverandør. Her går det mye profitt til private og til inkassobyråer. En genial forretningsidé!
Hei Dag Takk for din tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som setter pris på avtalene og kundeservicen vår. Synd at du opplevde det slik du beskriver over. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva som kan ha skjedd hos deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Jeg gikk inn på en avtale med en GNP energy selger som kom på døren. Vi ble lovet strøm til innkjøpspris + 49kr per mnd med et tak på 67 øre/kwh. Det hørtes jo bra ut og vi gikk inn på denne avtalen. Nå har jeg sett på strømregningene gjennom høsten og vinteren der vi "sparer penger" hver måned da innkjøpsprisen på fakturaen fra GNP Energy alltid ligger godt over taket på 67 øre/kwh. GNP sin innkjøpspris ligger imidlertid himmelhøyt over det andre selskaper kaller innkjøpspris. Eksempelvis er innkjøpsprisen til GNP for januar hele 92,5 øre/kwh mens den for alle andre selskaper på min adresse ligger under 30 øre/kwh. Dette er rett og slett lureri og jeg forstår ikke at det går an å operere slik uten bli straffeforfulgt.
Hei Lasse Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler inne hos oss. Med og uten avtaleletid, som vi får gode tilbakemeldinger på fra kunder. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy