Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt av en dame som påsto jeg hadde vært med i en konkurranse (noe jeg ikke har) og at jeg hadde «vunnet» to måneder med halv pris på strømregningen min. Hun spurte hvem jeg betalte til nå så hun kunne ringe dem og sørge for at jeg fikk premien min. Etter to måneder skulle de forvalte mitt strømabonnement så jeg aldri trengte å tenke på strømregningen igjen. Jeg hadde selvsagt ikke vunnet noe som helst, og telefonen hun skulle ta til min leverandør var for å iverksette flytting av strømavtalen til dem. Jeg fortalte damen nøyaktig hva jeg mente om slik fordekt salg og avsluttet samtalen. STYR UNNA!!!! De bruker ufine metoder for å kapre kunder.
Hei Stein Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og takk for informasjon. Mvh alle i GNP Energy
Telefonselger lover at man er videre i trekning om en Macbook hvis man tegner avtale om markedets billigste strømavtale som viser seg å være forvaltningsstrøm. Blir ikke på noe som helst tidspunkt opplyst om hva dette innebærer av økonomisk risiko utover at det garantert er den billigste strømmen til enhver tid. Når det viser seg at regningene blir dyrere jo billigere spotprisen blir får man trusler om bruddgebyr hvis man vil ut av abonnementet. Avtalen er brutt fra GNP sin side i det øyeblikk det overhodet ikke er samsvar mellom det produktet som er solgt og det som faktisk leveres. Innsalget er uetisk, om ikke ulovlig. Fakturaene er totalt uforståelige, man er lovet gratis strøm i måned 2 av abonnementet, men får allikevel en faktura med et kryptisk balanseregnestykke og en heftig Kw/H-regning. Ligg unna GNP, betal strømmen din til et strømselskap som ikke har som forretningskonsept å svindle folk.
Hei Vestfold01 Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Billig inngang, men om du ikke følger med, så blir det fort rådyrt. Har hus på 189 kvm. Siste var på 4500,- over 0,8 kroner kwt..
Hei Robert Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Takk som ga oss beskjed. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Det firmaet må politianmeldes og stoppes snarest! Forbrukartilsynet har fått fleire klager frå forbrukarar og kraftleverandørar på ulovleg telefonsal frå GNP Energy Norge AS (GNP). Forbrukartilsynet har konkludert med at GNP Energy har gitt feilaktige og villeiande opplysningar til forbrukarane. Dette er ulovleg. https://www.forbrukertilsynet.no/villeiande-telefonsal-fra-gnp-energy-norge. Link til sak fra 2018. GNP holder fortsatt på med samme ulovligheter nå i 2020. Mine foreldre ble svindlet i da 24.02.2020 Hilsen Sint sønn
Hei Stein Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil finne foreldrene dine raskt i data-systemet, slik at vi ser hva som har blitt lovet. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, om saken deres ikke har blitt fikset opp i. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Når jeg skulle bytte til GNP var jeg kritisk fordi jeg har hørt så mye vondt om dem her, men dette stemmer overhodet ikke. Min opplevelse med GNP var utrolig bra. Jeg fikk en rådgiver på besøk som forklarte meg alt jeg trengte å vite for at bytte skulle gå bra. Han grad meg til og med sitt personlige telefonnummer slik at jeg alltids kan kontakte han hvis det skulle være noe. Fikk også den beste prisen mulig, med pristak slik at jeg aldri trenger å tenke på høye priser igjen.
Hei Thomas P Tusen takk for din nydelige tilbakemelding. Så fint at du synes vi er et flott selskap med nydelig service. Gjerne gi oss tilbakemelding på mail eller tlf hvem din rådgiver er. Slik at vi kan gi han/hun en oppmerksomhet ved den gode jobben. Tusen takk for at du valgte oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble lovet 2 mnd med halv pris på strømregning... har ikke skjedd. Bra pris på strøm... absolutt ikke skjedd. Betaler heller en brytningsgebyr på 1600kr enn å ha GNP energi som vår strømleverandør. Sikkert billigere i lengden (har bindingstid på ca 9 mnd igjen) og om ikke så vil jeg ikke at mine penger skal gå til så elendig selskap.
Hei Lh Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde dette. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne avtalen. Vi ser ikke hva du har blitt lovet uten et kunde nr. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
De har overført mitt abonnement uten å ha pratet med meg. Og nekter for å trekke tilbake faktura.
Hei Magnar Takk for tilbakemelding. Dette virker rart, ingen leverandører har lov å overføre abonnement uten varsling. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Kanskje du har vært i kontakt med disse ang avtalen? Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy