Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrt. Misvisende og ble tull ved bytte så måtte betale endel til andre strømselskapet enda jeg sa ifra.
Hei Linda Takk for tilbakemelding. Synd å lese at det ble tull for deg. Det kan ha skjedd en feil ved bytting din, ser du hadde fastpris/huspakken. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding og informasjon. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Kom en fyr på døra og mente at det jeg hadde var mye dyrere og at jeg ble flådd. Fikk meg til å underskrive på en ipad som han slet veldig med å få til å fungere ordentlig. Ble aldri informert om noe bindingstid, og jeg mener det er lureri å basere seg på at jeg skal lese gjennom alle epostene jeg fikk av dem i etterkant for å finne kontrakt som var gjemt i en setning om angrerettskjema. Nå vil de ha 1800kr. for at jeg skal gå fra avtalen! Forferdelig firma! STYR UNNA!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Unngå denne strømleverandøren folkens! Svært dyrt strøm, estimert pris, og dårlig behandling av kunde!
Hei Trinh! Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Har aldri hatt så høye strømregninger som etter jeg byttet til GNP. Samt bare rot med faktura. STYR UNNA !!!
Hei! Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Mere rotete fakturasystem skal du lete lenge etter! Mitt klare varsel: HOLD DERE UNNA om dere har vettet i behold.
Hei Stein, Takk for tilbakemelding din, det hjelper oss. Vi ønsker fornøyde kunder og vi har mange av disse. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med fakturasystemet vårt. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler her inne som kanskje passer bedre for deg. Ønsker deg en fin dag :)
Det er så dyrt, at det kan ikke være sant.. Har hatt mange avtaler, da jeg eier en bygård med mange avtaler. Prisen er merkelig høy på alle.
Hei Gundo, Takk for tilbakemelding din, det hjelper oss hele tiden. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strøm-prisen . Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler som kanskje passer bedre til ditt forbruk. Ønsker deg en fin dag :) Mvh oss i GNP Energy
Forskuddsbetalingen forvirrer og tilslører at du betaler mer enn du ble forespeilet. Den eneste regningen jeg gladelig betalte var gebyret for å bryte avtalen med dem.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har avtaler uten forskuddsbetaling og uten avtaletid om du helle ønsker det. Ha en fin dag :-)