Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forskuddsbetalingen forvirrer og tilslører at du betaler mer enn du ble forespeilet. Den eneste regningen jeg gladelig betalte var gebyret for å bryte avtalen med dem.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har avtaler uten forskuddsbetaling og uten avtaletid om du helle ønsker det. Ha en fin dag :-)
De kan ikke sende meg tilbud på mail. Når du takker nei ringer en kollega av første selger deg opp. Han er mere pågående. Respekter ikke det valget som jeg alt har tatt. Når jeg prøvde å si i fra, svare han meg på en frekk måte. Mulig de er billige, men når det kommer til kundebehandling har de mye å lære. Det er ikke måten å behandle potensielle kunder på. Regner med at han som ringte meg opp sist var en team leder.
Hei Magnus, Takk for tilbakemelding din. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke var fornøyd med kundebehandleren din. Vi ønsker alltid å følge opp våre kunder ved å gi service, forståelse og bli bedre. Beklager hvis du opplevde dette frekt. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler også som du evt kan sammenligne med. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Faktura for mars viser 98.87 øre/ kWh + kr 80.93 i fastavgift. Dette er et ran i forhold til markedet som ligger godt under disse prisene. Nettleie kommer i tillegg med 47.95 øre/kWh +fastavg kr 100. Har du mulighet til å få kraft fra andre, bruk muligheten. Verre enn GNP blir det ikke.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Påstår at jeg har svart JA på sms, og bundet meg i 12 mnd. Dette har jeg IKKE gjort; men kundeservice, som forøvrig er utrolig frekke, sier de har 'bevis'. Vanskelig å komme ut av, spesielt når man er 80 år, og ikke kan så mye om IT.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Anbefaler ikke, dårlig service, fikk regning står ikke stemmer forbruket, koster mye mer enn de andre strømleverandørene.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP-energy fakturert oss for stipulert forbruk uten å ha inngått gyldig leveringsavtale. Fakturaen ble ikke sendt oss, men til Lindorff! Dette medførte at vi fikk varsel om inkasso. Kravet er protestert. Særdeles useriøst. Styr unna GNP!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Ble bare slettet og fikk en regning på brytningsgebyr på 150 kroner. Vanskelig å komme i kontakt vis det er noe. Får plutselig mulighet til å betale på vipps. Og noenganger får jeg regning i postkassa. Noe som er veldig irriterende. Får ikke logget meg inn på min side. Noe som er frustrerende. Så neitakk dette virker så useriøst.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så kan vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy