Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg sjekket på elskling.no, fylte inn forbruk osv, og GNP kom opp som en av 3 billige. Ja, det er helt sikkert lokketilbud første 3 mnd eller lingende. Overraskelsen var stor når regningen for august dukket opp. Strømbruker i kr var på ca minus (!) 50 kr. Men med alle gebyrer og vas de har slengt på, så ble regningen til slutt på over 400 kr. En vanlig regning på denne tiden hadde vært på maks 200 kr. De skal bl.a. ha 312 kr i fastpris i mnd. Aldri i verden om det fremkom på elskling.no! I tillegg tar de 40 kr i fakturagebyr, for å sende eFaktura... Finner ingen strømavtaler på nettsidene deres som skal ha en månedspris på 312,50 kroner.. Mulig de har funnet på noe lurt, venter «spent» på svar! Ny strømavtale med annet selskap er selvfølgelig bestilt!
Hei Lurt A. G Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Kunder oppretter elektronisk faktura for å holde kostnadene på avtalen lavest mulig på kampanjeavtaler. Vi har noen avtaler som forutsetter AvtaleGiro eller så kan det være mulig at du har nettleie og strøm på samme fakura? Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan hjelpe deg å finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag og takk som sier ifra. Mvh alle i GNP Energy
Vi i får så høye strømutgifter som vi aldri har hatt tidligere. Vi fikk ALDRI noe muntlig beskjed om at dette dyre selvskkapet og i tillegg med en bindingstid. Mvh. Et skuffet ektepar-Hanne og Odd
Hei Hanne Takk for tilbakemelding. Synd å lese hva du skriver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi samarbeider med eksterne selskaper.. så kan hende du har signert en avtale med noen av disse? Vi vil gjerne finne ut av dette sammen med deg. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt allikevel. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
God kundeservice oppfølging. Hyggelige samtale med kundeservice.
Hei Dominic Takk for tilbakemeldingen din. Så bra at du er fornøyd med oppfølgningen og servicen vår. Ønsker deg en flott dag. Mvh hilsen oss i GNP Energy
Jeg får purringer med gebyr uten å ha fått regningen først- når jeg kontaktet de for å bytte strømselskap informerer de meg om at jeg må betale 150 kroner måneden for de resterende månedene før det har gått et år siden jeg byttet til de. Det fikk jeg vite ETTER at jeg hadde byttet til de. Skulle ønske jeg undersøkte her før jeg byttet til de... Styr unna, med mindre du liker å kaste penger ned i dass
Hei Anett Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Valgte GNP Energi når jeg overtok leilighet, det var enkelt, de er gode på pris og bra kundeservice. Veldig fornøyd
Hei Cedrik M Takk for tilbakemeldingen din. Så bra at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har nå vært kunde hos først Oslokraft, nå GNP Energy i to år. Jeg har fått gode avtaler begge gangene, og hver gang jeg har tatt kontakt, det være seg pga fakturaspørsmål eller kontroll av avtale, så har jeg snakket med personale som har vært både imøtekommende og veldig hyggelige. Jeg pleier å si at jeg finnes ikke lojal til firma når det gjelder strøm, det er kun prisen som avgjør. Da er det heldig at jeg både får konkurransedyktig avtale OG flott service hos GNP. Fortsett slik, så blir jeg!
Hei Hege Takk for tilbakemeldingen din. Så hyggelig at du liker kundeservicen vår og at vi har gode priser. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å være til hjelp. Ønsker deg en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
hyggelig å ha blitt tilbudt strøm med billigere strømpriser i flere måneder
Hei Mestersjef Takk for tilbakemeldingen din. Så bra at du er fornøyd med strømprisen fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy