Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice oppfølging. Hyggelige samtale med kundeservice.
Hei Dominic Takk for tilbakemeldingen din. Så bra at du er fornøyd med oppfølgningen og servicen vår. Ønsker deg en flott dag. Mvh hilsen oss i GNP Energy
Jeg får purringer med gebyr uten å ha fått regningen først- når jeg kontaktet de for å bytte strømselskap informerer de meg om at jeg må betale 150 kroner måneden for de resterende månedene før det har gått et år siden jeg byttet til de. Det fikk jeg vite ETTER at jeg hadde byttet til de. Skulle ønske jeg undersøkte her før jeg byttet til de... Styr unna, med mindre du liker å kaste penger ned i dass
Hei Anett Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Valgte GNP Energi når jeg overtok leilighet, det var enkelt, de er gode på pris og bra kundeservice. Veldig fornøyd
Hei Cedrik M Takk for tilbakemeldingen din. Så bra at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har nå vært kunde hos først Oslokraft, nå GNP Energy i to år. Jeg har fått gode avtaler begge gangene, og hver gang jeg har tatt kontakt, det være seg pga fakturaspørsmål eller kontroll av avtale, så har jeg snakket med personale som har vært både imøtekommende og veldig hyggelige. Jeg pleier å si at jeg finnes ikke lojal til firma når det gjelder strøm, det er kun prisen som avgjør. Da er det heldig at jeg både får konkurransedyktig avtale OG flott service hos GNP. Fortsett slik, så blir jeg!
Hei Hege Takk for tilbakemeldingen din. Så hyggelig at du liker kundeservicen vår og at vi har gode priser. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å være til hjelp. Ønsker deg en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
hyggelig å ha blitt tilbudt strøm med billigere strømpriser i flere måneder
Hei Mestersjef Takk for tilbakemeldingen din. Så bra at du er fornøyd med strømprisen fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Strømmen kommer som den skal, jeg trenger ikke å bruke energi på betingelser ved avtalen
Hei Maria Takk for tilbakemeldingen din. Så bra at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble kontaktet av Emma med spørsmål om fornøydhet eller andre forhold rundt min strømavtale. Jeg kontaktet tilbake men traff ikke Emma. Hun ringte meg opp etter noen dager da hun var usikker hva som var avtalt med annen kunderådgiver. Det er ikke mange som hadde gjort det samme. Hurra for Emma. Veldig fornøyd😊😊
Hei Tom L Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Så bra at du også er fornøyd med avtalen din og at du fikk god hjelp fra Emma. Omtalen bringes til henne :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy