Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som bedriftseier må man styre unna svindelselskapet Gnp Energy, tidligere Oslokraft og før det igjen Max Kraft osv. De bytter vel navn stadig for å renvaske seg fra dårlig omdømme? Jeg ble lovet en god forvaltningsavtale med pristak som følger svingninger i markedet gjennom året! Hva vi opplever er at de året rundt fakturerer tett opptil pristak uavhengig av markedspriser! Løgn, fanteri og ren svindel, og kundeservicen dems kan du få gratis. Jeg ble som kunde kalt "for dum til å forstå"!!" STYR UNNA svindlere! Etter å ha googlet og lest om eierens historie forstår jeg mer. Burde anmeldes for bedrageri disse folkene!
Hei, Vårt navnebytte kommer som en del av vår nordiske tilhørigheter hvor vi kan levere strøm i både Norge, Sverige, Finland og Danmark. Derfor er det naturlig at vi i alle land nå heter GNP Energy. Det er imidlertid leit å høre at du ikke er fornøyd, og det har dessverre vært veldig høye strømpriser denne vinteren. Imidlertid så har alle våre kunder med pristak hatt goder av dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi ta en ekstra kikk på din avtale. Mvh oss i GNP Energy
Svindel fra en annen verden. 😡 Aldri betalt så mye for strøm noen gang.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder, og det er leit å høre at du ikke er det. Strømprisene har dessverre vært veldig høye i vinter, og er fortsatt høye til årstiden å være. Ta imidlertid kontakt med oss, så kan vi se på din avtale. Kanskje vil en fastprispakke, hvor du alltid vet hva du skal betale være noe for deg? Mvh oss i GNP Energy
Oslo kraft virker som om de går inn for å lure kunder til å inngå ugunstige avtaler. Strømmen har aldri før vært så dyr som etter jeg byttet til Oslo kraft. Villedende, manipulerende markedsføring og telefonsalg. Dårlig service og lite kundevennlig. Jeg ble fortalt av selger at prisen var 29,8 øre kWh (desidert billigst ved avtaleinngåelsen) De ville gi 1 mnd gratis strøm og de ville garantere og være blandt de 3 billigste leverandørene i norge i bindingstiden på 1 år. Ved nærmere gjennomgang av fakturaene ser jeg at jeg betaler 2 og 3 ganger prisen av snittet på de 10 billigste. Fakturaen for mars er på 75,5 øre kWh. Ved henvendelse til Kundeservise sier de at det er kontrakten på SMS som gjelder og ikke hva selger har lovet. De viser til forvaltningspris som er 40% over spotpris. Dette ble aldri nevnt av selger på telefon. Jeg råder alle til og styre unna dette useriøse selskapet.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder, og det er leit å høre at du ikke er det. Strømprisene har dessverre vært veldig høye i vinter, og er fortsatt høye til årstiden å være. Ta imidlertid kontakt med oss, så kan vi se på din avtale, og sjekke at alt er i henhold til avtaleinngåelse. Kanskje vil en fastprispakke, hvor du alltid vet hva du skal betale, være noe for deg? Mvh oss i GNP Energy
Innpåslitne selgere som lurer eldre mennesker inn i dyre avtaler. Vi er midt i en sak der Oslo kraft har lurt vår bestemor på 80 år inn i en dyr avtale. Forbrukerrådet er på banen. Når Oslo kraft fikk vite at forbrukerrådet er kontaktet ringer en av deres selgere til bestemor å regelrett truer å skjeller henne ut over telefon.
Hei, Det er leit å høre at dere har opplevd dette. Vi er opptatt av fornøyde kunder og håper at dere tar kontakt med oss, slik at vi får sett på dette. Mvh oss i GNP Energy
De har ikke oversikt over avtaleperioder når de ringer og vil fornye kontrakten. da lover de gratis 1 mnd strøm om jeg fortsetter hos Oslo Kraft. bør selvfølgelig huske bindingstiden selv, men når jeg spør i telefonsamtalen må jeg jo stole på at selgeren vet om avtaleperioden. Føles ikke helt bra og ha avtale med Oslo Kraft
Jeg ble oppringt, var en av de heldige som hadde vunnet gratis strøm. Mannen i andre enden pratet lenge om alle fordeler med Oslo Kraft. Jeg ville ha det på e-post for å kunne sammenligne med avtalen jeg har. Han skulle sende sms, sa ha. Jeg sa at jeg inngår ikke avtaler på den måten, jeg vil ha det på e-post. Da la han på.
Salget er pågående, hissig og lite pålitelig. Prisen er mye høyere enn det som var forespeilt. Kan ikke skjønne at en avtale som er gjort med en SMS skal kunne binde for et helt år. Er nå i ferd med å ta saken opp med markeds- og forbrukermyndighetene. Dette finner jeg meg ikke i.