Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde 3 årig fastprisavtale (inngått vår -21) med maxpris som vi var veldig fornøyd med...inntil i går?? Da fikk vi brått en velkomsthilsen fra Tinde Energi?....og noen timer etterpå kommer det fakturavarsel på over 11 000.- forskuddsbetaling/stipulert bruk!!! Hjælp, er det mulig?!? 11.juli fikk vi melding fra GNP om at vi hadde fått nytt kundenr. pga nytt system. (Ny layout/avsender av faktura/samme avtale som før...) Ingen info om at avtalen var sagt opp el at vi skulle få en ny strømleverandør!!! Snakk om avtalebrudd og manglende informasjon, ren og skjer mafiavirksomhet. Uhørt!!! Så styr langt unna begge disse selskapene!!
GNP oppkjøper Tinde Energi, for så å flytte alle kunder med fastpris/pristak til Tinde Energi og fakturerer et beløp tilsvarende det vi har betalt for strøm i hele 2022 for august mdr. Rett og slett lureri!
Bare god erfaring med imøte med mine spørsmål angående fakturering.
Hei Januz, Så hyggelig å lese din tilbakmelding! Takk for at du er vår kunde. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du skulle ha noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Enkel og ryddig og god kundebehandling. For meg og mine i vår husstand så bruker vi veldig lite strøm. Slik at det da spiller det liten rolle. Vi merker i liten grad bytte av leverandør hos oss. Har byttet mange ganger tidligere. Orker ikke bytte mer.
Hei Reidar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter veldig stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Uoversiktlig forhåndsfakturering ! Fiktive priser ! Svært vanskelig å finne ut hva man virkelig betaler for levert strøm. Selskapet har lenge operert med noe de kaller gjennomsnittspris, en pris som ikke tar hensyn til hvilken strømsone kunden bor i.
Hei Ole S, Det er veldig synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi på kundeservice ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på saken og avtalen din og komme frem til en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Jeg takker for meget hyggelig og forståelsesfull telefonsamtale i dag!
Hei Bjørg, Så hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Dette setter vi stor pris på! Vi jobber hver dag for å forbedre vår kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss om du har noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Vi hadde nylig overført abonnementet vårt til Tibber, og kun to dager etter at det ble gjeldende, fikk vi mail fra dem om at vi hadde sagt opp igjen?? Etter litt undersøkelse, viste det seg at GNP Energy uten vår viten eller vilje, hadde overført kundeforholdet til seg selv!! Vi var helt sjokkerte over denne måten å drive business på. De får nå betalt for to dager av vårt strømforbruk, bare ved å være frekk!! Jeg kan bare anbefale ALLE å holde seg LANGT unna et så useriøst firma!
Hei Tone O. M, Vi beklager så mye for at du har denne opplevelsen av oss som strømleverandør. GNP Energy har kjøpt opp Tinde Energi. Alle Tinde sine kunder har blitt informert om dette i et skriv som ble sendt ut. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice så kan vi forklare deg dette nærmere om det er ønskelig. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.