Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri tegnet avtale med GNP energy, men har likevel blitt fakturert med over 2000kr!!!!!! Hvordan i alle dager er dette mulig?!!!!!
Har aldri vært kunde i dette selskapet, og har tidligere betalt regninger for strøm og nettleie denne måneden. Er dette s******? Oppsiktsvekkende høy regning var det også.. ekkelt at dere krever direkte fra Vipps når vi ikke har noe kundeforhold. Lukter s****del lang vei..
Jeg har ingen grunn til å være misfornøyd. Men kundeservice må oppgraderes slik at vi med UVANLIGE spørsmål kan få svar noe raskere. Yakk@
Høye priser, uoversiktlige regninger, bindingstid det ikke ble opplyst om, pristak som ble fjernet. I store trekk det samme som alle andre kunder i dette selskapet, ekstremt misfornøyd og litt overrasket over hvordan det er mulig for de å fortsatt få lov til å holde på
Har aldri vært borti en sleipere selger enn han som ringte meg fra GNP! Fraråder å inngå avtale med dette selskapet på det sterkeste! Jeg spurte han om dette var en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, og han sa at poenget var å få en god avtale, og at jeg kom til å smile når jeg fikk fakturaen! Dette er så langt fra virkeligheten en kan komme! Den første fakturaen besto av 3 måneder, (2 måneder forskudd) til en høyere pris enn jeg hadde fra før, i tillegg har dei sikret seg 12 mnd oppsigelse, med bruddgebyr. Aldrig mer GNP!!!
Dårlig fra ende til annen, fakturer på forskudd og overfakturer. Aldri igjen!
Forståelse fra kunde kontakt svært fornøyd med å løse saken