Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt og lovet gull og grønne skoger, men etter å ha sjekket ønsket jeg å kansellere. Forferdelig kundeservice! Først finner de ikke at de har ringt meg, så finner de ikke avtale, så sier de at de ikke har mottatt epost. Først da jeg sa at jeg ville ta dette videre fant de dette og motvillig godtok angre skjema. Hold dere unna disse!!! Ble oppringt
Ble oppringt av deres selger som blant annet påstod at jeg med et årsforbuk på 18000 kWh kunne spart kr. 12000 i 2023, med deres forvaltningsavtale. Altså spart 72 øre pr KWh i forhold til spotprisen, slik han uttrykte det. Jeg har hatt ca. 60 øre i snitt kraftpris i 2023, og vil på stå at hans salgsmetoder ligner mer på svindel og villedning. Styr unna Kilden kraft uansett 🥲🥲
Kilden kraft er gamle GNP, finnes ingen større svindel selskap en dem. De selger nå forvaltnings avtaler som er + 50% dyrere en spotpris. og informere ikke om det. Bedre å betale bruddgebyr på 150kr pr gjenværende mnd av bindingstiden enn å være kunde. selgerne forteller at du har vunnet konkurranse som bare er tull.
Ble flyttet over til forvaltningsavtale fordi mitt produkt (spot) ikke lenger var mulig. Ble forespeilet at prisen kunne variere, men det var profesjonelle aktører som forvaltet dette. Resultatet var 50 % påslag på allerede svindyre priser. Dette skjedde to måneder på rad før jeg byttet leverandør.
Regningen for november var over dobbelt av det vi er vant med, og ved en enkel sjekk i markedet, viste det seg at de fleste (alle som jeg var i kontakt med) var ca 50% billigere. Helt uhørt! Slik jeg ser det har prisene deres bare økt i det stille og vi betalte slett ikke så mye for samme forbruk for et år siden, selvom da spotpris var tilsvarende samme. Vi bytter så raskt som mulig. Anders G.
Hei Anders, Vi ønsker ikke at du skal ha en slik opplevelse av oss, så ta veldig gjerne kontakt med kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen Kundeservice, Kilden Kraft
Da GNP byttet til kilden kraft økte prisen fra rundt 2700kr mnd, til et forskudd på 7700kr mnd. Sendte mail om at de skulle stoppe faktura og jeg ville bytte strømleverandør. En uke etter ble beløpet likevel trukket fra konto. Vil ikke anbefale Kilden Kraft til noen! Skal sies at jeg har vært fornøyd kunde av GNP siden 2019.
Hei Rikard, Det er synd å høre at du har en sånn opplevelse av oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke at du skal ha en slik opplevelse av oss, så ta veldig gjerne kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen Kundeservice, Kilden Kraft
GNP Energy fortjener ikke en eneste stjerne. De forsøker å svindle til seg forskuddsbetaling av strøm de ikke skal levere - og til en pris som er himmelhøy ift faktisk spotpris. Vi byttet leverandør i juni, og nå, straks september så får jeg inkassovarsel på forskudsbeatling av strøm for juli og august, som vi selvsagt ikke har betalt da vi ikke skulle ha leveranse fra dem. De klarer ikke å produsere sluttavregning, som de skulle ha gjort i juni - og det er fordi de skylder oss penger - ikke omvendt! I tillegg får jeg uhøflige svar når jeg tar kontakt ang dette. Har ikke opplevd maken! STYR UNNA - elendig service! Jeg vurderer å anmelde dem for forsøk på svindel. Regner med at flere har gjort det før meg.