Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig selskap

Omtale av  Leffe

Hold Dere langt unna dette selskapet. Priser som virker gode men på sikt blir du overfakurert. Slike selskap bør ikke kunne være i markedet.

Svar fra Kilden Kraft
29.03.2022 15:52

Hei Leffe, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se på avtalen din og komme fram til en løsning sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ren lureri, de satt opp prisen før min fastpris avtale gikk ut

Omtale av  Hava

Jeg fant tilfeldig at prisen var satt opp selv om jeg hadde fastavtale

Svar fra Kilden Kraft
29.03.2022 15:52

Hei Hava, Det er synd å lese at du har den opplevelsen med din strømavtale hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på saken. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Useriøst selskap

Omtale av  Lindas

Jeg har tidligere gitt en positiv omtale av GNP, da jeg i begynnelsen ikke opplevde noen problemer. Problemene oppsto etter at de ringte meg og skulle ha meg over på en bedre avtale hvor jeg bandt meg for 12 måneder. Jeg sa at det ikke var aktuelt, da jeg skulle flytte to ganger i løpet av kort tid, og jeg tenkte at datasystemet de har ikke ville takle dette. Jeg ble forsikret om at dette kom til å gå helt fint, for de hadde jo kunder som flyttet, og da registrerte de bare ny adresse. Jeg fikk imidlertid rett; For hver gang jeg flyttet ble avtalen nullstilt, slik at de 12 mnd begynte på nytt. Jeg vet ikke hvor mye tid jeg har brukt på å være i kontakt med kundeservice (det er lang ventetid på å komme gjennom på telefon, og når man tyr til e-post så kommer det tilbake svar ganske fort fra kundebehandlere som ikke har satt seg inn i saken). Det verste var da den siste 12 måneders perioden endelig var over og jeg skulle si opp kundeforholdet - da måtte jeg forklare saken for gud vet hvilken gang, hvorpå personen i andre enden ga uttrykk for at hun forsto, og at hun nå ryddet opp i forholdet. Det viste seg at den siste måneden som jeg skulle få gratis i hht avtalen, likevel ble fakturert. Fakturaen kom i mars 2022 og var en såkalt sluttfakturering for den siste måneden jeg var kunde hos dem (desember 2021). Dermed ble det å sitte i telefonkø igjen. Den nye kundekonsulenten kunne ikke gjøre noe eller love noe på telefon, men hun skulle høre med en kollega om det faktisk var sånn at jeg, kunden, hadde rett. Tre dager senere fikk jeg en kredittnota, og tenkte at puh..., nå er det endelig over. I dag fikk jeg en NY faktura. Nå gjaldt det visstnok november 2021. Jeg har nå nok en gang vært nødt til å bruke tid på saken. Chat-funksjonen til GNP er i skrivende stund ute av drift, og jeg orker ikke bruke tid på telefon. Etter å ha sjekket ut samtlige fakturaer for høsten 2021, ser jeg at de faktisk må ha glemt å fakturere meg for november. Jeg betaler derfor i dag, 3 mnd etter at kundeforholdet opphørte, den siste fakturaen til GNP. Til de stakkars kundebehandlerne som jobber der; Se om dere finner dere en annen jobb. Det er dere som får all frustrasjonen fra kundene, mens det er kjeltringene på toppen som hadde fortjent den. Til forbrukere som eventuelt vurderer å bytte til GNP; Styr unna! Dette strømselskapet har nå blitt kjent som ett av de mest useriøse her til lands. Hadde jeg visst dette tidligere, hadde jeg aldri blitt kunde der.

Svar fra Kilden Kraft
05.04.2022 14:41

Hei Lindas, Det er veldig beklagelig å høre at dette er din opplevelse av oss som din leverandør. Vi forstår at det blir frustrasjon i en slik situasjon og det er noe vi absolutt ikke ønsker. Vi har hatt en periode med stor pågang på telefon, men de siste ukene nå har det vært minimalt med kø. Vi ønsker derfor at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på saken og fakturaen din, vi ønsker selvfølgelig å få rettet opp i dette og finne en løsning slik at du blir ferdig med saken. Håper vi hører fra deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Styr unna

Omtale av  Nylund

Dyrt dyrt vis strømmen sammenlignes med andre strømleverandør i merkede du må også betale 150 kr i måneden vis du bytter selskap før det er gått ett år (bindingstid på ett år)

Svar fra Kilden Kraft
05.04.2022 14:41

Hei Nylund, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør og din avtale med oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på avtalen din sammen med deg og eventuelt gjøre endringer om du ønsker det. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Styr unna GNP ENERGY!

Omtale av  Gro H. H

Ble tilbudt fast lavpris, skulle ikke overstige 90 øre. Dette gikk de tilbake på og jeg får ikke høre lydloggen som ble tatt opp. Da jeg ikke ga meg og ville ha lydloggen fikk jeg tilbud etter 1 mnd å trekke meg fra avtalen. Det forteller meg at de har noe å skjule!

Svar fra Kilden Kraft
05.04.2022 14:41

Hei Gro H. H, Det er beklagelig å høre at dette er din opplevelse av oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker ikke å holde noe skjult for våre kunder og du skal bli informert gjeldende avtalevilkår for avtalen i både samtale med selger og SMS. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig

Omtale av  Vanja

Hadde avtale med dem, bare tull fra ende til annen, kjøpte hus, fikk beskjed fra verdens sureste mann at det var avtalebrudd.. etter at vi hadde snakket med dem og meldt flytting, ble oppringt flere ganger ang.avtalebrudd og regninger som kom pga avtalebrudd, fikk ordnet opp til slutt, da ble det avtalebrudd, betalte, og forbannet meg på at jeg skulle bruke resten av mitt liv til å advare folk mot GNP😖

Svar fra Kilden Kraft
29.03.2022 15:52

Hei Vanja, Det er veldig synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi håper vi kom fram til en løsning på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy

Tilbyr en billig avtale, men er egentlig svindyr

Omtale av  Marlon

Tilbydde en avtale som kunne konkurrere med de fleste andre strømselskaper. Fikk billig strøm i 2 måneder, før de slo helt om og kom med regninger hvor jeg måtte betale 3-4 ganger mer enn spotpris. I tillegg så koster det penger å bryte avtalen. Forskjellen på pris pr KW/t er såpass stor, at det lønte seg å bytte allerede første måneden. Føler meg lurt av selger fra firma, og kommer ikke til å benytte meg av denne leverandøren noengang igjen.

Svar fra Kilden Kraft
29.03.2022 15:52

Hei Marlon, Det er beklagelig å høre at du har denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan se nærmere på saken, om du ønsker det. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR