Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flyttet fra Tinde til GNP uten varsel. GNP påstår det skyldes systemfeil at vi ikke ble varslet. Lurt til å tro avtalen ble flyttet i sin helhet. Gikk i realiteten fra rundt 1,8kr KWh med Tinde til 4,8kr KWh med GNP. Byttet straks jeg så fakturaen og betalte ikke forskuddet, men ba om sluttoppgjør.
Jeg byttet strømavtale da ble kontaktet av GNP over tlf. Selskapet hadde da app hvor jeg kunne følge med. Men alt endret seg som månedene gikk. Appen fungerte ikke lenger, og strømregningen doblet seg for hver mnd. Mine rekninger lå skyhøyt over husholdninger jeg kunne sammenlikne meg med. Jeg byttet og fikk "straffegebyr" pga det. Nå er rekningene en brøkdel av det jeg opplevde hos GNP. Jeg kommer til å klage på rekningene og gå videre med saken.
Jeg har til gode kr.5900. Jeg har prøvd å komme i kontakt med dem ,men det er umulig å komme i kontakt med dem. De tar ikke telefon deres epost adresse fungerer ikke.
Helt forferdelig å se at GNP endrer avtale til Variabel pris fra spotpris uten å si fra. Byttet strømleverandør 2 minutter etter at jeg så det. Betaler min siste faktura til dem i desember, 3,8 ganger spotpris. Aldri mer GNP Energy
Jeg var jo så kørka at jeg gikk på limpinnen av en telefonselger som forklarte meg at den strømavtalen han solgte meg til Tinde var absolutt best. Så kjøpte jo GNP opp Tinde, og kontrakten min med Tinde ble overført til GNP, "kan bli overført til en tredjepart" stod det i kontrakten. Vel, var ikke dette beregnet, så vet ikke jeg!!! Kan bare opplyse at jeg i november betalte 459,60 øre/ kwh, mens snittprisen i mitt område lå på 140 øre inkludert mva. Kundeservicen der er kjempedårlig!!! Prater i vei som enfoss, så at en ikke får sagt nesten noe!!! SKYGG UNNA!!! Har aldrig skrevet kommentar om et selskap noen gang, MEN NÅ MÅTTE JEG!!!
Hei, er det noen andre som sliter med å få tilbakebetalt det man har betalt i forskudds strøm hos gnp? Begynte med tinde og plutselig så var man over på forskudds strøm hos gnp. Har sendt 3 mailer siden oktober hvor jeg etterspør tilbakebetaling, hvor de sier at dette kommer.
De forlanger mye mer enn andre. Fikk regning som er horribel. Nesten 3 dobbelt av det selskapet vi brukte før. Vi bruker ikke halvparten av det de forlanger en gang. Valgte å bytte. Styr unna dette selskapet. Vi vet hva vi bruker. Alt av lys vi har er ledd. Minimalt med varme på inne. Det vi bruker av strøm må vi bruke.