Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei, er det noen andre som sliter med å få tilbakebetalt det man har betalt i forskudds strøm hos gnp? Begynte med tinde og plutselig så var man over på forskudds strøm hos gnp. Har sendt 3 mailer siden oktober hvor jeg etterspør tilbakebetaling, hvor de sier at dette kommer.
De forlanger mye mer enn andre. Fikk regning som er horribel. Nesten 3 dobbelt av det selskapet vi brukte før. Vi bruker ikke halvparten av det de forlanger en gang. Valgte å bytte. Styr unna dette selskapet. Vi vet hva vi bruker. Alt av lys vi har er ledd. Minimalt med varme på inne. Det vi bruker av strøm må vi bruke.
Baserer inneværende mnd.'s faktura på forrige mnd.'s regning samtidig som de trekker fra / legger til differansen mellom det som var innbetaling forrige mnd. og forbruk (tror jeg). Dette kan slå svært skjevt ut. Eks. På 4 mnd varierte regningen fra 13000 kr første mnd til ÷ 10000 siste mnd. Dette kan jeg ikke leve med.
Vi ble oppringt og tilbudt en avtale kalt folkeakademiet hvor vi skulle få blandt de 3 beste prisene på markedet til enhver tid. Ved rask sjekk nå, så er det pr.dato 30 beste avtaler etter en rask sjekk hos forbruker rådet. I tillegg, så krever de forskuddsbetaling for strøm vi enda ikke har brukt. Vi er nå på let etter ett mer seriøst selskap, med økonomi nok til at ikke kundene må fungere som bank .
Føler oss lurt og ruinert. Vi betaler dobbelt så mye som andre med omtrent samme forbruk
Jeg lot meg lure av et lokketilbud fra Tinde energi i mai 2021, men var stort sett fornøyd med dem. I sommer ble jeg overført til GNP energy, og fikk en mystisk avtale "Familiepakka", med ubegripelige regninger, høye priser og forhåndsbetaling. Når jeg nå i desember fikk et krav basert på fantasiprognoser om skyhøye priser i desember, somlet jeg meg omsider til å bytte. Jeg ser på tilbakemeldingene på Tinde energi at de har byttet masse kunder fra GNP over til Tinde i sommer (Jeg trodde kanskje Tinde var konk eller noe) og gjort det samme svindeltrikset med å bytte til ugunstige avtaler i samme slengen. Disse to firmaene bør man åpenbart styre langt unna.
Vennlig dame som hjalp meg og ordnet opp pr telefon.