Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får god og utfyllende innfo. ved hendvendelser, og så er jo prisen god.
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
GE har bevist for meg at de er et selskap som man kan stole på både når det gjelder pris og åpenhet ut til kunde med avtaler
Hei Aud! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Jeg har skiftet strøm til Agva. Hadde en avtale med Gudbrandsdal på grunn av Trumf. Jeg tenkte billig strøm og opptjene poeng. Helt til jeg sjekket strømregningen etter sprengvinteren og fant ut at avtalen med Trumf ikke var den billigste. Sluttregningen var også en gave siden de har lagt på en masse ekstra selv om jeg nesten ikke brukte strøm i mars. Sammenlignet med tidligere strømavtaler har dette vært en dyr erfaring.
Hei Thomas! Takk for at du skriver til oss her. Trumf-avtalen er en spotprisavtale, og det vil si at den følger markedsprisen fra time til time. Vi har i vinter sett høye priser på spoten, og det har gjort at kunder med spotpris har fått høyere regninger enn de gjorde i fjor. Du kan lese mer om kraftmarkedet i vinter i vår markedskommentar fra februar: https://www.ge.no/geavisa/fra-rekordlave-til-rekordhoye-strompriser Forbrukermyndighetene anbefaler å ha spotprisavtale fordi det historisk har vært best å følge markedet. Angående din sluttfaktura kjenner vi oss ikke helt igjen i at det legges til noe ekstra på den. Det er ingen bruddgebyr eller faste avgifter på Trumf-avtalen. Her anbefaler vi at du kontakter vårt kundesenter så vi kan se nærmere på din faktura. Vi har telefon 61294700 (08:00-15:15) og e-postadressen vår er [email protected]. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har stort sett vært fornøyd med GE, oversiktlige faktua, fin grafikk for å se forbruk. Men det har vært irriterende at det stadig lanseres nye avtaler og at de endrer eksisterende avtale uten å informere skikkelig om dette slik loven tilsier. Det har derfor vært viktig å sjekke avtalen ofte, i hvert fall én gang pr måned, og så velge beste avtale. I min avtale står det at prisen er Norpol spotpris + et månedlig påslag. Ved å laste ned og sammenligne Norpol sin timepriser mot GE sin timepriser, ser det ut til at GE operere med et skjult påslag. Derfor er jeg på utkikk etter en enda bedre og helt ærlig leverandør, men det ser ikke ut til at det finnes i dette markedet.
Hei Arnie! Takk for at du tok deg tiden til å skrive en tilbakemelding til oss. Vi endrer ingen avtaler uten å informere kunden om det, og heller ingen skjulte påslag. Vi anbefaler at du kontakter vårt kundesenter så vi kan få sett nærmere på sammenligningen du har gjort. Her kan det være flere forklaringer til hvorfor du ikke finnes samsvar mellom prisene på min side og de som står på Nordpool. Vær for eksempel oppmerksom på at prisene på Nordpool må tillegges mva og tas ut i NOK. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Føler at kunden alltid er i fokus. Feil og mangler utbedres omgående
Hei Jan! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Synes at det burde vart litt billigere. Deg helt på tryne å betale så mye for strøm, når vi bor i et land med masse muligheter når det gjelder å utvinne strøm.
Hei Ahmed! Dette er et omfattende tema. Det vi kan si er at Norge stort sett har Europas laveste kraftpris, og at vi er en del av et integrert nordisk kraftmarked som kommer forbrukerne til gode. Ler mer om kraftmarkedet og hva som påvirker kraftprisen her: https://www.energinorge.no/fornybarometeret/kraftmarkedet/#part1 Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Veldig fornøyd både med strøm, mobil abonnement og kundeservice.
Hei Marit! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Får beskjed fra GE dersom det neste dag forventes unormal høy pris innenfor et bestemt tidsintervall, f eks mellom kl 08 - 09 👍
Hei Bjørn! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har vært bra og billig gjenom vinteren. Men nå er mine 6 månder brukt opp så da får jeg påslag pr.kwt 6.9øre + fastbeløp. Så da får jeg bytte igjen :-)
Hei! Takk for din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss dine 6 første måneder. Vi vil gjerne du skal være fornøyd videre også, så ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så kan vi se litt på ditt forbruk så langt og om vi kan komme med noen gode anbefalinger. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Vet ikke, har aldri vært kunde hos Gudbrandsdal Energi
Hei Juan! Du er hjertelig velkommen hvis du skulle ønske det :-) Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
De har stort sett vært billigst eller deromkring de årene jeg har hatt dem.
Hei Kyrre! Tusen takk for tilliten. Vi er opptatt av å ha gode og billige avtaler for nye og eksisterende kunder. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Virker som et ryddig selskap og lett å komme i kontakt...
Hei Tor Ø! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
God kundeservice, men en skog av forskjellige avtaler. Fort gjort å gå seg vill i jungelen, er det hensikten tro?
Hei Sigfred! Takk for tilbakemeldingen. Nei, det er nok ikke hensikten. Vi tar med oss innspillet ditt videre. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Sender useriøse eposter uten skikkelige forklaringer. Anbefaler seriøse aktører i stedet.
Hei Rh! Det var trist å høre, det beklager vi. Hvis du vil at vi ser nærmere på e-posten du har fått, eller har noen spørsmål til det som står i den må du gjerne kontakte oss. Sett gjerne navnet mitt i emnefeltet så blir e-posten satt videre til meg. E-postadressen vår er [email protected]. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har hatt Gudbrandsdal Energi i flere år - alltid ligget i toppen av billigste strømavtaler.
Hei Daniel! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God pris. Bestandig blant de beste prismessig. Alltid veldig hyggelig folk å møte når du ringer.
Hei Erling! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice