Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det är bra men jag önskar att få den bästa minsta prisen genom bytt.no
Hei Lisa! Takk for din tilbakemelding. Det er ingen tvil om at pris er et viktig aspekt. Spotprisen er lik uansett hvilken leverandør du har, så forskjellen vil være påslaget, eventuelt månedsbeløp - og ikke minst hva som inngår i strømavtalen :-) Å kunne redusere forbruket og bruke strømmen smartere vil ha større innvirkning på strømregningen enn selve påslaget. Derfor investerer vi i strømsparetjenester som våre kunder kan nyte godt av, og som vi vet kan hjelpe dem med å redusere både strømforbruk og -kostnader. Da snakker vi om å få verdi for pengene sine :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
De er veldig høflige,dyktige og hjelpsomme,aldri noe problemer med dem ,jeg har bare godt å si om dem .
Hei Per! Det er utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Vi takker for de gode ordene, det betyr mye for oss!! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fast kunde siden 2016. -God kundeservice - Enkel og oversiktlig app
Hei Andreas! Tusen takk for gode ord :-) Det er hyggelig å høre at du er en fornøyd og trofast kunde! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Rask og god behandling ved henvendelse. Veiledet til den beste avtalen
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig omtale, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har brukt Gudbrandsdalen energi i årevis og de er alltid service orientert og effektive
Hei Morten! Hjertelig takk for en veldig hyggelig omtale :-) Det er fint å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Billig og bra strømleverandør med god app og mulighet for å låne termisk kamera. Må også nevne en fantastisk kundeservice.
Hei Olav! Tusen takk for flott omtale! Det setter vi stor pris på :-) Det er hygglig å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Alt er synlig og kart👌 Dårlig: Jeg har mistet en mulighet for å lese varsel-tekst om strøm pris for neste dag🥲
Hei Zlata! Tusen takk for tilbakemeldingen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Det jobbes med varsel-teksten for morgendagens strømpris! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Synes det var mye billigere i starten av avtalen, så ble det mer og høyere gebyrer og tillegg..
Hei Monica! Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Kan det være prisøkning på strømavtalen du henviser til her? Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er denne prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Utmerket app og service! Norges beste strømselskap!
Hei Øyvind! Tusen takk!! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd, og det er veldig stas at du synes vi er Norges beste strømselskap :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. En app som er lett å finne fram i og hvor jeg finner svar på det jeg lurer på og ingen skjulte kostnader.
Hei Jan! Det er utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig greit med personlige henvendelser. Oversiktlig forklaringer. På et språk jeg er kjent med. Min mor var fra fåvang, så bare det gir en god klang :)
Hei Knut! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Appen er oversiktlig og brukervennlig, har vært enkelt å få informasjon og ta kontakt med dem. Litt høyere i pris enn enkelte andre leverandører.
Hei Helle! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Det er hyggelig å høre at du fornøyd med appen og informasjonen fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice og lett å kommunisere med på e-post og telefon. Anbefales.
Hei Roy! Tusen takk! Utrolig stas at du anbefaler oss, og veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Nydelig kundeservice! Synd at jeg ikke kan ha mobil avtale hos dere slik jeg har hos Fjordkraft, Da hadde jeg fortsatt med GE som strømleverandør på hytta vår.
Hei Øyvind! Takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss :-) Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Stort sett god erfaring men unødvendig irriterende at de plutselig sender papirfaktura etter jeg har vært kunde i årevis. de burde kunne klare å holde styr på systemet sitt.
Hei! Har du plutselig fått papirfaktura fra oss så har nok fakturautsending feilet, og da er vi pliktige til å sende fakturagrunnlag pr. post. Det kan være flere grunner til at det har feilet. Ta kontakt med kundeservice på telefon 612 94 700 eller send oss en e-post på [email protected], så kan vi finne ut hva som har skjedd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Tidligere var det gode tilbud flere ganger i året. Det er borte. Før var det god service og godt humør på de ansatte men ikke lenger nå.
Hei Jan B! Takk for din tilbakemelding! Vår kundeservice er prisbelønt en rekke ganger, og er noe vi er veldig stolte av. Derfor er det kjedelig å høre at sist gang du var i kontakt med oss, ikke var like hyggelig som forventet. Det tar vi med oss! Når det gjelder tilbud på strømavtaler, så strømmarkedet har endret seg, og vi med det. Skal vi tilby de aller billigste strømavtalene, som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes vi ikke er fair, og nettopp derfor tilbyr vi kun en strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon