Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket app og service! Norges beste strømselskap!
Hei Øyvind! Tusen takk!! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd, og det er veldig stas at du synes vi er Norges beste strømselskap :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. En app som er lett å finne fram i og hvor jeg finner svar på det jeg lurer på og ingen skjulte kostnader.
Hei Jan! Det er utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig greit med personlige henvendelser. Oversiktlig forklaringer. På et språk jeg er kjent med. Min mor var fra fåvang, så bare det gir en god klang :)
Hei Knut! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Appen er oversiktlig og brukervennlig, har vært enkelt å få informasjon og ta kontakt med dem. Litt høyere i pris enn enkelte andre leverandører.
Hei Helle! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Det er hyggelig å høre at du fornøyd med appen og informasjonen fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice og lett å kommunisere med på e-post og telefon. Anbefales.
Hei Roy! Tusen takk! Utrolig stas at du anbefaler oss, og veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Nydelig kundeservice! Synd at jeg ikke kan ha mobil avtale hos dere slik jeg har hos Fjordkraft, Da hadde jeg fortsatt med GE som strømleverandør på hytta vår.
Hei Øyvind! Takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss :-) Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Stort sett god erfaring men unødvendig irriterende at de plutselig sender papirfaktura etter jeg har vært kunde i årevis. de burde kunne klare å holde styr på systemet sitt.
Hei! Har du plutselig fått papirfaktura fra oss så har nok fakturautsending feilet, og da er vi pliktige til å sende fakturagrunnlag pr. post. Det kan være flere grunner til at det har feilet. Ta kontakt med kundeservice på telefon 612 94 700 eller send oss en e-post på [email protected], så kan vi finne ut hva som har skjedd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon