Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. En app som er lett å finne fram i og hvor jeg finner svar på det jeg lurer på og ingen skjulte kostnader.
Hei Jan! Det er utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig greit med personlige henvendelser. Oversiktlig forklaringer. På et språk jeg er kjent med. Min mor var fra fåvang, så bare det gir en god klang :)
Hei Knut! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Appen er oversiktlig og brukervennlig, har vært enkelt å få informasjon og ta kontakt med dem. Litt høyere i pris enn enkelte andre leverandører.
Hei Helle! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Det er hyggelig å høre at du fornøyd med appen og informasjonen fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice og lett å kommunisere med på e-post og telefon. Anbefales.
Hei Roy! Tusen takk! Utrolig stas at du anbefaler oss, og veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Nydelig kundeservice! Synd at jeg ikke kan ha mobil avtale hos dere slik jeg har hos Fjordkraft, Da hadde jeg fortsatt med GE som strømleverandør på hytta vår.
Hei Øyvind! Takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss :-) Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Stort sett god erfaring men unødvendig irriterende at de plutselig sender papirfaktura etter jeg har vært kunde i årevis. de burde kunne klare å holde styr på systemet sitt.
Hei! Har du plutselig fått papirfaktura fra oss så har nok fakturautsending feilet, og da er vi pliktige til å sende fakturagrunnlag pr. post. Det kan være flere grunner til at det har feilet. Ta kontakt med kundeservice på telefon 612 94 700 eller send oss en e-post på [email protected], så kan vi finne ut hva som har skjedd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Tidligere var det gode tilbud flere ganger i året. Det er borte. Før var det god service og godt humør på de ansatte men ikke lenger nå.
Hei Jan B! Takk for din tilbakemelding! Vår kundeservice er prisbelønt en rekke ganger, og er noe vi er veldig stolte av. Derfor er det kjedelig å høre at sist gang du var i kontakt med oss, ikke var like hyggelig som forventet. Det tar vi med oss! Når det gjelder tilbud på strømavtaler, så strømmarkedet har endret seg, og vi med det. Skal vi tilby de aller billigste strømavtalene, som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes vi ikke er fair, og nettopp derfor tilbyr vi kun en strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon