Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk oppringing via Bytt, blir enig om overskudds salgs pris, var ikke den samme i kontrakten. Selskapet bør bruk egen salgs person som vet riktig tall. Heldigvis lest jeg kontrakten!
Hei Haugland! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være, og dette tar vi opp med salgsteamet umiddelbart. Vi takker samtidig for tilbakemeldingen, den bidrar til at vi kan bli bedre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Vi er trygge på at vi har den bedte avtalen og at vi får veldig god service fra GE
Hei Sjur! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at dere er så fornøyd med oss - år etter år :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er ny kunde hos dere. Og eg var fornøyd med avtalen. Tilfredsstillende
Hei Bjørn! Hjertelig velkommen til oss :-) Så hyggelig at du har valgt oss som din strømleverandør. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd - og skulle det være noe, er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er spesielt fornøyd med kundeservice når jeg ringer og trenger hjelp.
Hei Henning! Takk for hyggelig omtale. Vi blir både glade og stolte av å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen
Hyggelig kundeservice, hjelpsom, effektiv og løsningsorientert.
Hei Kenneth! Tusen takk for fine ord! Det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du har hatt en så god kundeopplevelse :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har vært fornøyd med både pris og kundeservice, men nå øker de desverre prisen
Hei Klara! Vi takker for tilbakemeldingen, det er godt å høre at du har vært fornøyd med både pris og kundeservice :-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. For en gjennomsnittlig husholdning med et årsforbruk på rundt 16.000 kWh, vil prisøkningen utgjøre 22 kr ekstra per måned. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon.
Har vært fornøyd, ingenting å utsette. Men når de satte opp prisene så byttet jeg.
Hei Mads! Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss! Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon