Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har byttet tilbake til GE. Pris er alltid viktig. Men GE har den beste kundeservice. Viktig å få raskt svar, og ikke minst,slippe å forholde seg til roboter og talemaskiner!
Hei Anne! Takk for hyggelige ord og velkommen tilbake :-) Vi er enige med deg; å snakke med ekte mennesker og få svar når man trenger det er veldig viktig! Det er derfor vi satser på mennesker som kan hjelpe deg :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Trygt og uten skjulte påpluss. Fin app til å følge med på...
Hei Sjur! Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for at du føler deg trygg som kunde, for det er veldig viktig for oss! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Forutsigbart, enkel app å bruke. Fantastisk kundeservice hver gang man tar kontakt. Ett ryddig og trygt strømselsap.
Hei Linda! Tusen takk for fine ord! Vi er glade for å høre at du er kjempefornøyd, både med kundeservice og appen. At du anser oss som et ryddig og trygt strømselskap betyr mye for oss, for det er akkurat det vi både ønsker og skal være! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er veldig fornøyd med Gudbrandsdalen energi! Alltid super behandling
Hei Morten! Takk for flott omtale, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er veldig fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Spot er vel best. Hørt at dere er best kåret i landet på pris
Hei Grethe! Takk for god tilbakemelding. Slik markedet har utviklet seg, mener vi at spotpris er best ja :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. Blir i godt humør av å snakke med dere. Lettfattelig app. Har vært kunde i flere år nå og har aldri angret på det.
Hei Jan! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Ikke minst blir vi både stolte og glade for å høre at du føler deg ivaretatt som kunde, for det er veldig viktig for oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg vil bare si hjertelig takk, for hyggelig og hjelpsom medarbeider, ved Gudbrandsdalen Energi. Jeg er ikke en gang bruker av selskapet, jeg henger fast hos NorgesEnergi, enda jeg ga beskjed om utflytting, 30.11 - 2023. Han jeg snakket med, fant ingen spor av den samtalen og oppsigelse av medlemskap. Huseier var ikke villig til å fylle ut skjemaet for utflytting. Han tok bilde av måleren og sa han skulle ordne det. (anonymisert navn), gjorde ikke det, så pass på dere andre som leier bolig av ham. Han er allerede dømt for svindel i entreprenør bransjen, mot et firma på Toten. Det sto jo i alle lokal avisene rundt Mjøsa. Mvh Aud Sissel N J
Hei Aud Sissel! Takk for positiv omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du opplevde å få god hjelp av en av våre medarbeidere! Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss, om det skulle passe en annen gang :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon