Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når jeg tok kontakt med kundeservice var de ikke behjelpelige for mitt behov som kunde.
Hei Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi er lei for at du hadde en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Vi strekker oss langt for å kunne veilede og hjelpe kundene våre, men det er ikke alle behov vi kan imøtekomme. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Blir dyrere en de fleste andre så jeg bytter leverandør Nor fastpris har økt til 49 kr mnd samt at påslaget er økt.
Hei Stig! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Rask og effektivt. God kompetanse. Enkel hjemmeside.
Hei! Takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
En strømleverandør med ryddighet og god kundeoppfølging.
Hei Siri! Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både app og kundeoppfølging, og du opplever oss som ryddige :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god service, kommer fort igjennom på TLf bra
Hei Liv! Tusen takk for hyggelig omtale, det er fint å høre at du er veldig fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fin app. Snakket med ei hyggelig dame om forskjellen på standard time spotpris og kun spotpris.
Hei Kay! Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at du liker appen vår og det er fint å høre at du hadde en god kundeopplevelse når du var i kontakt med kundesenteret vårt :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god kundeservice som hjelper når man ringer dem. Konkurransedyktige priser. God oversikt i appen. Anbefales.
Hei Cathrine! Tusen takk for fine ord, og takk for at du deler din erfaring. Vi er glade for at du er fornøyd med app, pris og kundeservice - og ikke minst at for at du anbefaler oss. Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon