Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fin app. Snakket med ei hyggelig dame om forskjellen på standard time spotpris og kun spotpris.
Hei Kay! Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at du liker appen vår og det er fint å høre at du hadde en god kundeopplevelse når du var i kontakt med kundesenteret vårt :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god kundeservice som hjelper når man ringer dem. Konkurransedyktige priser. God oversikt i appen. Anbefales.
Hei Cathrine! Tusen takk for fine ord, og takk for at du deler din erfaring. Vi er glade for at du er fornøyd med app, pris og kundeservice - og ikke minst at for at du anbefaler oss. Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
alltid korrekt opplevelse ved henvendelse ❤️ hvorfor kreve så stor avhandling
Hei Fredrik! Takk for tilbakemeldingen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har brukt Gudbrandsdalen energi tidligere i mange år på begge mine hus. Men det siste året har Gudbrandsdalen bommet helt på påslag og månedsgebyr. Derfor benytter jeg nå en annen og billigere strømleverandør. Personlig synes jeg Det er rart de ikke er villig til å strekke seg litt eller konkurrere sterkere på markedet. Valget blir da enkelt og ikke bruke dem..
Hei Paul! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Føler at det hagler med nye avtaler som fordyrer ,siden i fjor og i år! Har en Amina S billader som blir ikke godkjent , hvorfor ! Har hat kontakt med kundeservice, men ikke hørt noe siden !
Hei Lutz! Vi beklager at det har tatt tid å svare deg opp, vi har avventet tilbakemelding fra vår samarbeidspartner. Du skal ha fått svar nå :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har i grunnen alltid vært ganske fornøyd, men i løpet av de to siste årene har dessvere prisen økt ganske mye. Hadde i mange år strømavtale uten fastpris, og konkurransedyktig påslag per kw/t. I 2023 syvdoblet utgifter til strømselskapet seg, ved at avtalen ble endret til høyere påslag og med fastpris. I år økte de igjen prisene med over 20 %, egentlig uten begrunnelse. Jeg er skeptisk til at GEs kostnader har økt såpass mye mer enn alle andre de siste 12 månedene. Utgiftene til strømselskapet er det eneste man får gjort noe med. Selv om de utgjør en "liten" del av strømregningen, fikk jeg etter hvert avsmak på grunn av de relativt store prisøkningene. Jeg har snakket med kundeservice en gang på 10 år. Selv om det var en positiv opplevelse, rettferdiggjør det dessverre ikke prisøkningene for meg. Som følge av prisøkningene hadde jeg et lite håp om at appen skulle bli bedre, men synes egentlig ikke det. Så da satt jeg igjen med langt høye priser uten å få noe igjen for det. Har fortsatt godt inntrykk av selskapet, men nå er det dessverre bare Fjordkraft med god kundeservice.
Hei Stavros! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du har vært ganske fornøyd og har et godt inntrykk av oss. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har byttet tilbake til GE. Pris er alltid viktig. Men GE har den beste kundeservice. Viktig å få raskt svar, og ikke minst,slippe å forholde seg til roboter og talemaskiner!
Hei Anne! Takk for hyggelige ord og velkommen tilbake :-) Vi er enige med deg; å snakke med ekte mennesker og få svar når man trenger det er veldig viktig! Det er derfor vi satser på mennesker som kan hjelpe deg :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon