Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gudbrandsdal Energi
4.1
756 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
756 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#3
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#3 av 88 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 756 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
446
113
46
35
116
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 756 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fin app. Hyggelig dame.

Omtale av  Kay

Fin app. Snakket med ei hyggelig dame om forskjellen på standard time spotpris og kun spotpris.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.06.2024 12:49

Hei Kay! Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at du liker appen vår og det er fint å høre at du hadde en god kundeopplevelse når du var i kontakt med kundesenteret vårt :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Anbefales

Omtale av  Cathrine

Veldig god kundeservice som hjelper når man ringer dem. Konkurransedyktige priser. God oversikt i appen. Anbefales.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.06.2024 12:54

Hei Cathrine! Tusen takk for fine ord, og takk for at du deler din erfaring. Vi er glade for at du er fornøyd med app, pris og kundeservice - og ikke minst at for at du anbefaler oss. Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Fakturering

Omtale av  Fredrik S

alltid korrekt opplevelse ved henvendelse ❤️ hvorfor kreve så stor avhandling

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.06.2024 09:58

Hei Fredrik! Takk for tilbakemeldingen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

GE blir frakjørt....

Omtale av  Paul

Har brukt Gudbrandsdalen energi tidligere i mange år på begge mine hus. Men det siste året har Gudbrandsdalen bommet helt på påslag og månedsgebyr. Derfor benytter jeg nå en annen og billigere strømleverandør. Personlig synes jeg Det er rart de ikke er villig til å strekke seg litt eller konkurrere sterkere på markedet. Valget blir da enkelt og ikke bruke dem..

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.06.2024 10:56

Hei Paul! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Forventet oppfølging !

Omtale av  Lutz S

Føler at det hagler med nye avtaler som fordyrer ,siden i fjor og i år! Har en Amina S billader som blir ikke godkjent , hvorfor ! Har hat kontakt med kundeservice, men ikke hørt noe siden !

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.06.2024 10:06

Hei Lutz! Vi beklager at det har tatt tid å svare deg opp, vi har avventet tilbakemelding fra vår samarbeidspartner. Du skal ha fått svar nå :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Mangedoblet pris

Omtale av  Stavros K. K

Har i grunnen alltid vært ganske fornøyd, men i løpet av de to siste årene har dessvere prisen økt ganske mye. Hadde i mange år strømavtale uten fastpris, og konkurransedyktig påslag per kw/t. I 2023 syvdoblet utgifter til strømselskapet seg, ved at avtalen ble endret til høyere påslag og med fastpris. I år økte de igjen prisene med over 20 %, egentlig uten begrunnelse. Jeg er skeptisk til at GEs kostnader har økt såpass mye mer enn alle andre de siste 12 månedene. Utgiftene til strømselskapet er det eneste man får gjort noe med. Selv om de utgjør en "liten" del av strømregningen, fikk jeg etter hvert avsmak på grunn av de relativt store prisøkningene. Jeg har snakket med kundeservice en gang på 10 år. Selv om det var en positiv opplevelse, rettferdiggjør det dessverre ikke prisøkningene for meg. Som følge av prisøkningene hadde jeg et lite håp om at appen skulle bli bedre, men synes egentlig ikke det. Så da satt jeg igjen med langt høye priser uten å få noe igjen for det. Har fortsatt godt inntrykk av selskapet, men nå er det dessverre bare Fjordkraft med god kundeservice.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.06.2024 11:17

Hei Stavros! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du har vært ganske fornøyd og har et godt inntrykk av oss. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Best på kundeservice

Omtale av  Anne B. R. T

Har byttet tilbake til GE. Pris er alltid viktig. Men GE har den beste kundeservice. Viktig å få raskt svar, og ikke minst,slippe å forholde seg til roboter og talemaskiner!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.06.2024 09:54

Hei Anne! Takk for hyggelige ord og velkommen tilbake :-) Vi er enige med deg; å snakke med ekte mennesker og få svar når man trenger det er veldig viktig! Det er derfor vi satser på mennesker som kan hjelpe deg :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi har 756 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Har tilegnet profilen
Gudbrandsdal Energi deltar på Bytt.no

Gudbrandsdal Energi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Gudbrandsdal Energi besvarer omtaler

Gudbrandsdal Energi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Gudbrandsdal Energi ønsker tilbakemeldinger

Gudbrandsdal Energi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR