⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gudbrandsdal Energi
4.1
757 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
757 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#3
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#3 av 82 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 756 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
446
113
46
35
116
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 756 verifiserte omtaler på Bytt.no

Totalt uoversiktelig

Omtale av  Terje S

De hare 15!!! strømprodukter, det er umulig å se forksjellen på de ulike produktene. Dette gjør de bare for å forvirre kundene.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God pris og god service

Omtale av  Per

Jeg kan kun uttale meg om fastprisene. Jeg har vanligvis valgt 3- eller 12-måneders avtale, og har opplevd gunstige priser. Prisoversikten er å stole på! Jeg bruker i liten grad elektronisk kommunikasjon, og er derfor avhengig av telefonen. Kort responstid, og effektiv saksbehandling. Med andre ord: Jeg er fornøyd!

Veldig bra priser og gode nettsider som gir en fin oversikt

Omtale av  Edvard

Har hatt spotpris siden april og er veldig fornøyd. Nettsidene er flotte og gir en enkel og god oversikt over tidligere forbruk og estimert forbruk ut året. Mot vinteren kommer jeg derimot muligens til å bytte, da GE ikke har like gode priser på fastpris som andre.

Svært dårlig kundeoppfølging

Omtale av  Joy L

Svært dårlig kunde service. Får ikke svar på mailen med spørsmål som blir sendt. Får heller ikke svar på tilbakemelding som er sendt dem. 1 måned etterpå så blir jeg oppringt med spørsmål om årsaken til at jeg byttet. Servicen svarte jeg. De har ikke engang fått med seg mine henvendelser på mail. Heller ikke har de fulgt meg opp på skjeamet om hvorfor jeg valgte å bytte leverandør da jeg sa opp. I tillegg så har jeg måttet betale kr 69,- kr i avtale girogebyr til tross for at jeg hadde efaktura. Tekst i faktura samsvarer heller ikke med abonnement. Der er også forvirrende med beløp går i + og - i. Jeg som kunde har ingen mulighet til å følge med om prisen de sier dem skal levere faktisk stemmer overens med det som faktureres.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
26.06.2017 10:12

Vi har byttet databaser i denne tidsperioden og det har vært svært hektisk for oss. Vi er nå ikke langt unna normalen på nivå med slik det var før databaseskifte. Vi ser at det er en epost vi ikke har besvart. Selv om du skifter leverandør refunderer vi to gebyrer på tilsammen kr 78 på din sluttfaktura. Håper du blir fornøyd med det. Med hilsen Jan Jansrud Daglig Leder

Mistet tilliten etter samtale med utrolig innpåsliten telefonselger

Omtale av  Arve

Innpåsliten telefonselger som ikke tok et nei for et nei. Han klarte ikke godta at jeg hadde en billigere strømavtale. Driver fortsatt og sender melding hver dag med spørsmål om å godta avtalen.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.06.2017 11:42

Hei, slik skal det ikke være og det er ikke slik vi som selskap ønsker å fremstå. Jeg hadde satt pris på om du kunne sende meg en epost (til: [email protected]) med ditt fulle navn, adresse og telefonnummer slik at vi får slettet deg fra ringelistene til det aktuelle selskapet. Beklager så mye de negative opplevelsene, jeg skal gjøre det jeg kan for å rydde opp!

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ganske bra

Omtale av  Kristine

Bra strøm, gir meg lys og sånn. Da kan jeg lage mat.

Ikke tilgjengelig

Omtale av  Johannes H

Har prøvd å finne en mailadresse til de, men det klarer jeg ikke.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
29.05.2017 11:07

Hei, finner du ikke e-postadresse til oss? Det var rart - den står tydelig oppgitt nederst på nettsiden vår i tillegg til et kontaktskjema du kan fylle inn direkte på nettsiden vår: https://www.ge.no/no/kontakt-oss/.

Gudbrandsdal Energi har 756 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Har tilegnet profilen
Gudbrandsdal Energi deltar på Bytt.no

Gudbrandsdal Energi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Gudbrandsdal Energi besvarer omtaler

Gudbrandsdal Energi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Gudbrandsdal Energi ønsker tilbakemeldinger

Gudbrandsdal Energi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR