Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at jeg byttet fra Gudbrandsdal Energi til Fjordkraft ble jeg oppringt av en meget aggresiv selger som rakket ned på Fjordkraft. Jeg fikk et muntlig tilbud og det måtte jeg svare på der og da. Jeg sa jeg ville ha det skriftlig. Nei tilbudet var så nytt at det hadde de ikke skriftlig. Jeg gav meg ikke og til slutt skulle jeg få et tilbud på E-post. Det er nå gått 2 uker og jeg regner med at jeg ikke får det muntlige tilbudet skriftlig. Dette var en meget ubehagelig selger som jeg ikke ønsker ytterligere kontakt med.
Hei, slik skal ikke selgere som opererer på vegne av Gudbrandsdal Energi opptre. Det hadde vært nyttig om vi kunne fått telefonnummeret som ringte til deg slik at vi kan få sjekket om dette faktisk ER en selger fra oss eller om det er et konkurrerende selskap som gjør det for å sverte oss. Det har faktisk skjedd! Kunne du sendt en e-post til [email protected] med telefonnummeret, hvor i landet du bor og gjerne navnet ditt? På forhånd takk, og godt nyttår :) Mvh Thomas Gundersen
Godtok et tilbud med et par måneder uten påslag, for så å oppleve at regningen etter tilbudsperioden var 9 (ni!) ganger høyere enn under tilbudsperioden. Jeg er blitt forklart av Gudbrandsdal Energi at feilen ikke er deres, men nettleie og meg selv. De gjør visstnok ikke feil. De ba meg til og med om å fjerne en anmeldelse på denne siden hvor jeg forklarte saken. Tonen deres var aggressiv, nedlatende og alt annet enn profesjonell. Jeg vil for all fremtid holde meg unna dette selskapet.
Dette innlegget synes vi er urimelig. Årsaken til kundens høye strømregning er todelt. Kunden har over lengre tid ikke lest av sin strømmåler. Kundens lokale netteier stipulerer da målerstander. På et senere tidspunkt, da måleren ble avlest, viste det seg at netteier hadde stipulert for lite forbruk. Kunde har da betalt for lite i forhold til det han har brukt. Det er netteieren som er ansvarlig for å sende over målerstander til strømleverandør for fakturering, så dette er forhold som ligger utenfor vår kontroll. I tillegg har Gudbrandsdal Energi påbegynt gjennomfakturering av nettleie, strøm og nettleie på en faktura. Det gjør at strømregningen blir høyere, men kunden vil da ikke motta faktura på nettleie fra sin netteier. Etter vårt syn er den dårlige ratingen gitt på urimelig grunnlag. Med hilsen Jan Jansrud Daglig leder.
Veldig fornøyd med Gudbrandsdal Energi så langt. Billige priser, vennlige kundebehandlere og god oversikt på mine sider.
Hei Javad H! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyed med dine opplevelser hos oss. Det setter vi pris på å høre :)
Har hatt Gudbrandsdal energi i snart et år, og har bare positive erfaringer. De har en enkel app der jeg hele tiden kan følge med på pris på strømmen, og med tidligere avlesinger. Eneste ulempen etter min mening, er at de tar gebyr hvis man ikke velger avtalegiro. Dette opplyser de forøvrig om på hjemmesiden under de avtaler det gjelder. Er kanskje litt dyrere enn de som hevder å være billigere, men man vet hva man får. Har fortsatt ikke hatt behov for å kontakte kundeservice.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kjell :)
Har de siste 2-3 månedene hatt Gudbrandsdalen Energi, og er veldig fornøyd. Stabile regninger, bra spotpris, enkel hjemmeside, fin oversikt på "Mine sider". Alt i alt superbra! Har både avtalegiro og e-faktura, så satser på at det ikke dukker opp noen fakturagebyrer. Har ikke hatt så mye kontakt med kundeservice enda, annet at de ga meg alle opplysninger jeg måtte trenge da jeg byttet.
Godt å høre at du er fornøyd med oss, Kristin! Slike tilbakemeldinger er gode og viktige å få :)
Gudbrandsdal Energi har over lang tid holdt stabile lave priser. Dette er bra.
Er godt fornøyd med Gudbrandsdal Energi. Gode priser og god og lett tilgjengelig kundeservice.
Hei Rune, dette var hyggelig lesning på morgenkvisten. Det er viktig for oss med slike tilbakemeldinger, da vet vi hva vi gjør riktig og kan jobbe videre med å gjøre enda bedre. Ha en fin dag :)