Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunde i 6 år og har kun positiv erfaring med selskapet. Anbefales.
Har tidligere vært kunde av GE og hadde gode erfaringer med det. Men har nå vært kunde hos Hafslund i flere år. Billig avtale (webSpot) som GE fortvilet vil ha meg til å gå fra. Først ved å påstå Hafslund tar et påslag per kWt som de ikke gjør, så ved å vise til denne siden og svartmale Hafslund som sikkert snart vil flytte meg over på en annen avtale uten å spørre meg først :( Slik kan vi ikke holde på GE, sjerpings!
Hei Torstein! Slik skal det ikke være, og vi vil ta en gjennomgang med telefonselgerne våre rundt dette. Beklager de negative opplevelsene du har hatt i forbindelse med dette!
Alt er bra, har hatt Gudbrandsdal Energi i mange år, og har ingenting å klage på :-)
Positivt overrasket over strømregningen nå i januar. Ingenting å sette fingeren på så langt etter at jeg flyttet tilbake til GE etter et mindre hyggelig opphold hos Agva...
Brukervennlig hjemmeside og billigst over tid med social spot.
Har vært innom flere leverandører, men det er GE som har funket best for meg og mitt bruk, med Ustekveikja på andreplass.
Hadde GE et par år, før jeg flyttet til et sted med strøm inkludert i leien. Etter å ha sagt opp abonnementet ringer de meg ustanselig. De må ha ringt i hvert fall 15-20 ganger nå, ofte i arbeidstiden. Jeg ber de hver gang å ikke ta kontakt igjen, men de fortsetter like fult. Er virkelig drittlei og vil advare alle andre som har lav toleranse for telefonterror.
Hei, dette er jo bare beklagelig! Send meg gjerne ditt telefonnummer og fullt navn på e-post til [email protected] så skal jeg sørge for at du blir fjernet fra ringelistene til selskapet som ringer for oss. Igjen, beklager så mye! Mvh Thomas Gundersen Gudbrandsdal energi