Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
liker ikke påslaget dem har på strøm. god kundeservice
Hei Geir! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
De har nå økt prisen fra 1 til 3 øre, det er ikke akseptabelt. Deres strømmåler for HAN porten har ikke Wifi og er fryktelig dyr pr. mnd. Ikke bra ! Derfor må jeg bytte leverandør.
Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Det er ingen tvil om at pris er et viktig aspekt. En justering av påslaget, fra 1 øre til 3 øre, er jo for så vidt en tredobling, men som i realiteten egentlig utgjør lite på selve strømregningen. I et gitt regnestykket ved et forbruk på 1000 kWh i en måned, betyr det å betale 30 kr i stedet for 10 kr i påslag. Spotprisen kommer i tillegg, og er lik uansett hvilken leverandør du har. Vi vet at det som monner når det gjelder å redusere strømregningen, er å redusere forbruket og bruke strømmen smartere. Derfor investerer vi i strømsparetjenester som våre kunder kan nyte godt av, og som vi vet kan hjelpe dem med å redusere både strømforbruk og -kostnader :-) Vi håper du var fornøyd så lenge du var kunde hos oss, og du er velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God app som er enkel å bruke og som passer mine behov. Kundeservicen er også upåklagelig!
Hei Hans! Tusen takk for hyggelige ord, det er gøy å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Hatt i 1 år - ingenting negativt å peika på. Om eg skal leite etter noko må det væra at appen kan væra litt treig. Har rett nok berre vore i kontakt med kundeservice ein gang, men dette var ei utelukkande god oppleving.
Hei Ole J Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Trygg og forutsigbar. Oversiktlig info i app. Varsler om forbrukspris kommer som daglig varsel. Lett å holde seg oppdatert.
Hei Christel G! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Oversiktelig app med det en trenger, men har satt opp prisene så lurt å sjekke flere leverandørerh
Hei Atle! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår :-) Vårt mål er at du som kunde skal ha full oversikt og innsikt i eget strømforbruk, og gjøre det enklere for deg både å bruke mindre strøm og bruke strømmen smartere. For vi vet at det er det som monner når det gjelder å redusere strømkostnadene :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Har hatt GE siden 1989, og har hatt GE på hytta i 20 år før jeg solgte den.
Hei Louis! Så utrolig hyggelig å høre :-) Det setter vi veldig stor pris på, tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon