Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oversiktelig app med det en trenger, men har satt opp prisene så lurt å sjekke flere leverandørerh
Hei Atle! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår :-) Vårt mål er at du som kunde skal ha full oversikt og innsikt i eget strømforbruk, og gjøre det enklere for deg både å bruke mindre strøm og bruke strømmen smartere. For vi vet at det er det som monner når det gjelder å redusere strømkostnadene :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Har hatt GE siden 1989, og har hatt GE på hytta i 20 år før jeg solgte den.
Hei Louis! Så utrolig hyggelig å høre :-) Det setter vi veldig stor pris på, tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God oversikt i appen på forbruk og priser. Forhåndsvarsling av morgendagens priser, kan da planlegge feks lading av El-bil.
Hei Sigurd! Tusen takk for flotte ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Har du elbil kan du også benytte deg av smartladingsfunksjonen i appen, enten via ladeboks eller direkte mot bilen om den har støtte for smartlading. Da lades bilen automatisk når strømprisen er rimeligst! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Er ikke så fornøyd da de ikke forhandler på pris , her bør de endre seg.Hadde en meget ugunstig strømavtale hos dem for 1 år siden , og ingen nevnte noe om at jeg da burde bytte den. ( ja vet det er mitt ansvar ) men som leverandør for kunder handler dette om god service . Øker priser unødvendig tar alle under en kam. F.eks skryter av el bil lading mm . Det er kjedelig for kunder som ikke har de behovene. Med det mener jeg de bør individualisere sine avtaler mer til den enkelte kundes behov .
Hei Lisbeth! Takk for din tilbakemelding, vi tar den med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Tidligere 0,-kr i månedsavgift, nå er den 39,-og i oversikten står det ingen månedsavgift. Det er misvisende.
Hei Bjørg! Vi er litt usikre på hvilken oversikt du snakker om. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på e-post til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsagt kundeforhold. Du får ingen informasjon om at denne avtalen løper videre ved oppsigelse, og den listes heller ikke i avtaleoversikten i appen. De lener seg på at det står i avtalen at den løper frem til retur av enhet, som er fair nok. Men når du sier opp får du ingen påminnelse om dette, eller oversikt over at du faktisk har en løpende avtale noe sted. De bare sender faktura og koser seg med at du betaler for en enhet som er ubrukelig, da den ikke kan kobles til andre selskap. Ved oppsigelse ringte de meg og disset leverandøren jeg hadde byttet til fordi de ment de hadde dårlig kundeservice. Gudbrandsdal Energi, ta en titt i speilet.
Hei Thomas! Som du selv skriver så står det i avtalen at kostnaden løper til pulsenheten er returnert, siden du har leid den av oss. Som også er grunnen til at denne enheten kun kan benyttes i kombinasjon med en strømavtale hos oss. Vi takker uansett for dine innspill til hvordan vi kan bli bedre og sikre våre kunder en best mulig kundeopplevelse. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Fra å være blant de beste på pris, har GE blitt stadig mindre konkurransedyktige. Når jeg konfronterer kundeservice på dette og konkret om jeg har den beste avtalen de kan tilby, svarer de avvikende og ikke på de konkrete spørsmålene som jeg stiller. Det er trist, for de var veldig gode de første årene. Det hadde vært topp om kundeservice faktisk svarte på konkrete spørsmål.
Hei! Takk for din tilbakemelding! Strømmarkedet har endret seg, og vi med det. Skal vi tilby de aller billigste strømavtalene, som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes vi ikke er fair, og nettopp derfor tilbyr vi kun en strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon