Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første kundebehandler ga ikke riktige opplysninger, dårlig app m.m.
Hei Johnny! Det er kjedelig å høre at du har hatt en litt dårlig opplevelse. Appen er en av tjenestene vi hele tiden jobber med for å forbedre og videreutvikle. Vi hører gjerne dine innspill på hvordan den kunne vært bedre :-) Håper derfor du vil ta kontakt med oss enten på telefon 612 94 700, chat eller e-post [email protected], på hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Bra avtale! Ryddig og oversiktlig app. Har vært fornøyd.
Hei Annica! Tusen takk for fine ord! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både avtalen og appen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hyggelig og hjelpsomme medarbeidere på kundeservice. Raskt svar! :)
Hei Roger! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Dårlig kundeservice, lite imøtekommende og ikke interessert i å veilede. Serverer heller usannheter enn å undersøke saken.
Hei John! Vi er lei for at du hadde en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Vi strekker oss langt for å kunne veilede og hjelpe kundene våre, men spørsmål vedrørende feil på strømmålere har vi dessverre ikke mulighet eller innsyn til å undersøke. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice, behjelpelige og imøtekommende kundebehandlere
Hei Lill! Tusen takk for fine ord. Nå ble vi både stolte og glade :-) Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd! Vennlig hilsen fra Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Holder seg til det som blir lovet, og er meget fornøyd
Hei Roar! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er meget fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Kundeservicen er unik, utrolig hyggelig og rask hjelp, man får tillit til at man ikke blir ribbet unødvendig
Hei Atle! Tusen takk for disse fine ordene, det setter vi stor pris på. Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon