Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gudbrandsdal Energi
4.1
756 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
756 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#3
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#3 av 88 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 755 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
445
113
46
35
116
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 755 verifiserte omtaler på Bytt.no

God kundebehandling

Omtale av  Mette L

Effektiv hjelp, rask og hyggelig. Rådgiver forstod raskt mitt behov.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
08.08.2024 15:36

Hei Mette! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

For dårlig kundeservice

Omtale av  Jostein H

Meldte inn feil på en pulsmåler via epost 22. juli. Denne eposten er ikke mottatt. Ringte i dag, og snakket med en kundebehandler som ikke skjønte så mye, og denne saken er ennå ikke løst. Kan dette være så vanskelig da? Hater å tenke på behandlingen hvis jeg hadde meldt inn en vanskelig sak.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
09.08.2024 11:23

Hei Jostein! Vi beklager at du har hatt problemer med pulsmåleren og at det tok litt tid å få løst saken din. Det ser ut til å fungere bra nå, og skulle det være noe er det selvsagt bare å ta kontakt med oss igjen :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Solid selskap med god kundebehandling!

Omtale av  Anne

Trivelig kundemottak- høy kompetanse og flinke til å forklare alt forståelig og kort!👍🌞enkelt å bytte - tok mindre enn 5 minutter på telefon. Solid selskap! Anbefales👏

Svar fra Gudbrandsdal Energi
08.08.2024 15:39

Hei Anne! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Vi er glade å høre at du er så fornøyd, og vi ønsker deg hjertelig velkommen som kunde :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Servise

Omtale av  Heidi

Skulle bare si at jeg er så takknemlig for serviset deres 👍

Svar fra Gudbrandsdal Energi
08.08.2024 15:42

Hei Heidi! Tusen takk for det, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

God kundeservice

Omtale av  Jørn T. L

Hyggelig og hjelpsom kundeservice. Kort ventetid.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.08.2024 15:16

Hei Jørn! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundeservice og ventetiden :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Svært missfornøyd

Omtale av  Jane B

Lite samarbeidsvillige når det er noe og de er meget raskt ute med og sende over til svea selv om kunder tar tlt og prøver og lage avtale ang regning. Kun 1 får du laget utsettelse på og og innen du får betalt den,sender de neste til svea pga du må betale den først . Her er det ikke snakk om og være behjelpelige om du først sliter og det blir dyrt. Kun gb som er så vriene sier mange ang dette.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
29.07.2024 12:03

Hei Jane! Takk for din tilbakemelding. I alle saker vedrørende fakturaer ser vi på hver sak individuelt, og strekker oss langt for imøtekomme kundens ønsker og betalingsevne. Allikevel har vi noen retningslinjer som må følges, blant annet at man må betale sin eldste faktura før man kan få en utsettelse på den nyeste. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Ikke fornøyd med kundeservice og problembehandling.

Omtale av  Magnus

Når jeg tok kontakt med kundeservice var de ikke behjelpelige for mitt behov som kunde.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
04.07.2024 10:41

Hei Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi er lei for at du hadde en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Vi strekker oss langt for å kunne veilede og hjelpe kundene våre, men det er ikke alle behov vi kan imøtekomme. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi har 755 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Har tilegnet profilen
Gudbrandsdal Energi deltar på Bytt.no

Gudbrandsdal Energi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Gudbrandsdal Energi besvarer omtaler

Gudbrandsdal Energi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Gudbrandsdal Energi ønsker tilbakemeldinger

Gudbrandsdal Energi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR