Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig og hjelpsom kundeservice. Kort ventetid.
Hei Jørn! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundeservice og ventetiden :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Lite samarbeidsvillige når det er noe og de er meget raskt ute med og sende over til svea selv om kunder tar tlt og prøver og lage avtale ang regning. Kun 1 får du laget utsettelse på og og innen du får betalt den,sender de neste til svea pga du må betale den først . Her er det ikke snakk om og være behjelpelige om du først sliter og det blir dyrt. Kun gb som er så vriene sier mange ang dette.
Hei Jane! Takk for din tilbakemelding. I alle saker vedrørende fakturaer ser vi på hver sak individuelt, og strekker oss langt for imøtekomme kundens ønsker og betalingsevne. Allikevel har vi noen retningslinjer som må følges, blant annet at man må betale sin eldste faktura før man kan få en utsettelse på den nyeste. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Når jeg tok kontakt med kundeservice var de ikke behjelpelige for mitt behov som kunde.
Hei Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi er lei for at du hadde en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Vi strekker oss langt for å kunne veilede og hjelpe kundene våre, men det er ikke alle behov vi kan imøtekomme. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Blir dyrere en de fleste andre så jeg bytter leverandør Nor fastpris har økt til 49 kr mnd samt at påslaget er økt.
Hei Stig! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Rask og effektivt. God kompetanse. Enkel hjemmeside.
Hei! Takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
En strømleverandør med ryddighet og god kundeoppfølging.
Hei Siri! Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både app og kundeoppfølging, og du opplever oss som ryddige :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god service, kommer fort igjennom på TLf bra
Hei Liv! Tusen takk for hyggelig omtale, det er fint å høre at du er veldig fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon